تعمیر تخصصی برد

تعمیر برد کولرگازی

برد کولر گازی یکی از مهم ترین قطعات این دستگاه و به صورت مستقیم با جریان برق این دستگاه در ارتباط است. این قطعه فرمان هایی را به سایر بخش های دستگاه صادر کرده و به این ترتیب، عملکرد کلی قطعات کولر را تحت کنترل می گیرد. بنابراین می توان پی به دلایل اهمیت این قطعه در عملکرد کولر گازی برد. خرابی یا سوختن برد، کارکرد سایر بخش های دستگاه را نیز تحت تاثیر قرار داده و به شدت مختل می کند. در صورتی که تعمیرکار از ماهیت برد اطلاع نداشته و تسلط کافی بر ساختار این قطعه نداشته باشد، ممکن است با تعمیر ناقص برد، زمینه را برای بروز مشکلات جدی تری در کولر گازی فراهم کند. برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی، بهتر است که تعمیر برد کولر گازی خود یا تعویض این قطعه را در مرکزی مجهز و توسط تکنسین هایی خبره و مجرب انجام دهید. تعمیرات کولر گازی توسط تهویه والی برای این منظور در خدمت شما خواهد بود.

تعمیر برد VRF

سیستم های VRF از تعدادی دستگاه داخلی که به یک یا چند پخش بیرونی متصل هستند تشکیل شده است. به طور معمول هر بخش بیرونی دارای ظرفیتی معادل ۸ تا ۱۶ اسب بخار است. هر چقدر میزان اسب بخار در هر سیستم بالاتر باشد، به تعداد کمتری دستگاه جهت نصب احتیاج بوده که این به معنای کارایی بالاتر، فضا و هزینه کمتر است. با وجود اینکه هر واحدی در ساختمان شامل یک چرخه سرد کننده مستقل است، ولی همه واحدها به وسیله یک سیستم کنترلی به صورت هم زمان مدیریت می شوند. این موضوع مزیت مهمی برای مهندسین ساختمانی می باشد که بر روی پروژه های چند مرحله ای فعالیت می کنند.

ما به عنوان نمایندگی تعمیر VRF و سال ها تجربه در امور سرویس و تعمیر انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی، نسبت به اهمیت و حساسیت تعمیر دستگاه VRF آگاه بوده و همواره در تلاش برای ارائه خدمات با کیفیت در امور تعمیرات VRF می باشیم. این شرکت دارای تکنسین های حرفه ای VRF است که می توانند با کمترین اختلال در کار شما، و مشکلات سیستم VRF را به سرعت تشخیص داده و ترمیم کنند. و ما همیشه برای خدمات تعمیر اضطراری برای سیستم تجاری VRF شما در دسترس هستیم.