داکت اسپلیت اینورتر گری ۲۴۰۰۰

Gree Duct Split 24000 inverter

81,800,000 تومان

  • عملکرد توربو در سرمایش
  • دارای ورودی هوای تازه
  • گاز از نوع مبرد R410
  • کمپرسور روتاری تروپیکال
  • موقعیت داکت اسپلیت کانالی توکار
  • دارای کويل آب گرم
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

داکت اسپلیت یکی از رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در سطح جهان بوده و امروزه بطور گسترده ای مورد توجه سازندگان واحد های مسکونی و اداری می باشد، همچنین این سیستم جزء اقتصادی ترین و به صرفه ترین سیستم های تهویه مطبوع موجود می باشد. داکت اسپلیت همانند اسپلیت دیواری از یک یونیت داخلی در سقف کاذب قرار گرفته و پوشیده می باشند و یک یونیت خارجی (کندانسور) تشکیل شده است که توسط لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند.

داکت اسپلیت کانالی گری ۲۴۰۰۰ مانند کولر گازی دیواری از دو قسمت یونیت خارجی و یونیت داخلی درست شده است با این تفاوت که یونیت داخلی بصورت توکار طراحی شده است. طراحی توکار پنل داخلی تحولی ویژه در دکوراسون داخل ساختمان ایجاد کرد و باعث شد که روی ظاهر داخل ساختمان تاثیر به سزایی ایجاد نماید  و از فرم تکراری و روی دیوار که همیشه جلوی دید می باشد جلوگیری شود.

داکت اسپلیت های گری از دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی بهره می برند که از نکات مثبت این کولر گازی ها می باشد. علاوه بر این محصولات این کمپانی از کلاس آب و هوایی T3 بهره می برد که نشان دهنده‌ی آن است که این محصول مخصوص مناطق گرمسیر و حاره‌ای می باشد که گزینه‌ای مناسب برای کشور ما می باشد. علاوه بر این ها باید گفت که قدرت دستگاه کولر گازی داکت اسپلیت ۲۴۰۰۰ گری اینورتر مدل GUTD برابر با ۲۴۰۰۰ BTU/h می باشد که می تواند به راحتی فضای مورد نظر شما را خنک کند.

این داکت اسپلیت ویژگی های مطلوب پرشماری دارد که مصرف انرژی اندکش گل سرسبد همه آنها است. بسیاری از خریداران در زمان انتخاب اسپلیت دچار نگرانی هایی بابت مصرف انرژی و هزینه قبض برقشان هستند. داکت اسپلیت گری ۲۴۰۰۰ و محصولات همخانواده آن، پایانی بر تمام این دغدغه ها هستند.

نصب داکت اسپلیت گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

24000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

نوع داکت اسپلیت

کانالی

ابعاد

عمق 48 عرض 116 ارتفاع 27

کشور سازنده

چین

تحمل دمایی کمپرسور

T3 (بالا)

موقعیت نصب

کانالی

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410a

عملکرد توربو

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داکت اسپلیت اینورتر گری ۲۴۰۰۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *