داکت اسپلیت اینورتر گری ۳۶۰۰۰

Gree Duct Split 36000 inverter

105,900,000 تومان

  • محدوده عملکرد دمایی T3
  • دارای اینورتر دی سی
  • گاز مبرد از نوع R410a
  • ظرفیت 36000
  • نوع عملکرد سرمایشی و گرمایشی
  • مجهز به سیستم قفل کودک
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

داکت اسپلیت کانالی اینورتر گری ۳۶۰۰۰ یا ۳ تن ، مجهز به ترموستات در قسمت کانال برگشت بصورت سیم دار بوده که با کارکرد در سه حالت سرمایش، گرمایش و فن، قابلیت تنظیم دمای محیط از ۱۸ تا ۳۰ درجه سانتیگراد را به کاربر می دهد. این دستگاه قابلیت اتصال به کویل آبگرم جهت تامین گرمایش را همراه با سیستم شروع با هوای گرم جهت گرمایش داشته و می تواند چندین فضا را با یک دستگاه تهویه نماید.

استفاده از کویل آبگرم در دستگاههای با فشار استاتیکی کم امکان پذیر نیست و موجب افت شدید فشار استاتیکی یا همان (خفگی) و آسیب دیدیگی دستگاه می شود و در مدل های فشار استاتیکی متوسط و بالا منوط به تعیین دقیق افت فشار دستگاه است. همچنین تعیین نوع کویل و ظرفیت آن نسبت به موقعیت جغرافیای محل نصب دستگاه و دمای مورد نیاز قابل محاسبه است اما در داکت گری هیچگونه افت فشاری نخواهید داشت.

مزیت آنها این است که هزینه برق کمتری را برای مصرف کنندگان دارند. کمپرسورشان دیجیتال است و با تغییر دور این اتفاق می افتد, یعنی وقتی مصرف کم می باشد دور کمپرسور پایین می آید و وقتی مصرف بالا می باشد دور کمپرسور هم بالا می رود چون عمده مصرف برق کمپرسورها لحظه ای استارت است که به شدت آمپر مصرفی آن بالا می رود پس وقتی که تعداد استارتها را کم کنیم یعنی مصرف برق را هم کم کرده ایم.

قابلیت کنترل گروهی توسط یک کنترلر را داشته که مزیتی بزرگ برای ادارات و سازمان ها یا فروشگاه های بزرگ بوده که از اختلال در دمای کارکرد چندین دستگاه جلوگیری می کند. کنترلر داکت گری مجهز به سیستم قفل کودک (Child Lock) نیز می باشد.

نصب داکت اسپلیت گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

36000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

نوع داکت اسپلیت

کانالی

ابعاد

عمق 69 عرض 90 ارتفاع 20

کشور سازنده

چین

تحمل دمایی کمپرسور

T3 (بالا)

موقعیت نصب

کانالی

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410a

اینورتر دی سی

دارد

عملکرد توربو

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داکت اسپلیت اینورتر گری ۳۶۰۰۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *