داکت اسپلیت جی پلاس GCD-60MN6FHR3

G plus Duct Split GCD-60MN6FHR3

82,500,000 تومان

  • امکان اتصال دستگاه به کویل آب گرم
  • عملکرد سرمایش و گرمایش
  • دارای کمپرسور روتاری نوع T3
  • ظرفیت دستگاه 60000
  • مناسب آب و هوای گرم و حاره ای
  • رده مصرف انرژی A
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

داکت اسپلیت‌ها را باید اصلی‌ترین سامانه‌های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع در اقلیم جغرافیایی کشور قلمداد کنیم؛ زیرا با توجه به شرایطی که کشور ما با آن مواجه شده است، کولرهای آبی و کولرهای گازی از توان مانور بالایی برخوردار نخواهند بود. کولرهای آبی به دلیل مصرف زیاد آب در شرایطی که کشور با بحران آبی مواجه است، عملاً کارآیی خود را از دست می‌دهند و در حالی که شاهد افزایش بیش از پیش هزینه‌های انرژی هستیم، کولرهای گازی نیز خیلی حرفی برای گفتن نخواهند داشت چرا که هزینه انرژی و تعمیر و نگهداری آن ها بالا می باشد.

داکت اسپلیت ۶۰۰۰۰ تروپیکال جی پلاس از هر دو امکان سرمایش و گرمایش محیط برخوردار است و با داشتن برچسب گرید انرژی A، در مصرف برق صرفه جویی می‌کند. این داکت اسپلیت همچنین از گاز مبرد R410a که ضرری برای محیط زیست ندارد، استفاده می‌کند و فیلترهای قدرتمند به کار رفته در آن، هوا را قبل از انتقال به محیط، تصفیه می‌کند. نکته دیگر این که داکت اسپلیت‌های سقفی توکار جی پلاس مجهز به تکنولوژی کنترل فشار استاتیک خارجی هستند و شما را قادر می‌سازند تا حجم هوای خروجی و سرعن فن دستگاه را با استفاده از ریموت کنترل دستگاه تنظیم نمایید.

داکت اسپلیت سرد و گرم جی پلاس برای تامین بهتر گرمایش محیط، امکان اتصال به کویل آب گرم را نیز دارا می‌باشد. مبدل حرارتی به کار رفته در داکت اسپلیت‌های معمولی جی پلاس از نوع Blue Fin است که فین‌هایی از جنس آلومینیومی و دارای پوشش آبی رنگ هستند؛ بنابراین مقاومت فلز آلومینیومی کویل داکت اسپلیت در برابر خوردگی و فرسایش بالاست و در نتیجه این دستگاه گزینه خوبی برای استفاده در مناطقی با آب و هوای اسیدی و قلیایی می‌باشد.

نصب داکت اسپلیت جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

60000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

نوع داکت اسپلیت

کانالی

کشور سازنده

ایران

تحمل دمایی کمپرسور

T3 (بالا)

موقعیت نصب

کانالی

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410a

اینورتر دی سی

دارد

عملکرد توربو

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داکت اسپلیت جی پلاس GCD-60MN6FHR3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *