داکت اسپلیت جی پلاس GCD-60PN8FHR1

G plus Duct Split GCD-60PN8FHR1

75,000,000 تومان

  • مدل اسپلیت سقفی توکار
  • دارای کمپرسور روتاری نوع T1
  • قابلیت اتصال به کویل آبگرم
  • ظرفیت عملکرد 60000
  • عملکرد سرمایشی و گرمایشی
  • نوع برق مصرفی سه فاز
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

داکت اسپلیت جی پلاس مدل GCD-60PN6FHR1 از جمله محصولات باکیفیت شرکت گلدیران در حوزه تهویه مطبوع است که با ظرفیت ۶۰۰۰۰ BTU/hr عرضه می‌شود. این داکت اسپلیت از سری داکت اسپلیت‌های معمولی یا دور ثابت (فاقد اینورتر) جی پلاس است که از کمپرسور روتاری (Rotary) نوع T1 استفاده می‌کند؛ به این معنا که بهترین عملکرد را در شرایط آب و هوایی معتدل دارد.

قابلیت‌های داکت اسپیلیت دور ثابت جی پلاس مدل GCD-60PN8FHR1 به گونه‌ای است که برای ساختمان‌هایی با مساحت ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر مربع مناسب خواهد بود. کمپرسور روتاری تی ۱ (T1) با ظرفیت ۶۰۰۰۰ بی‌تی یو بر ساعت و پرتاب باد چهار جهته، از ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آیند. داکت اسپیلیت جی پلاس GCD-60PN8FHR1 به واسطه گاز مبرد R410a، از کولرهای گازی دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود.

ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول از برند جی پلاس، باعث محبوبیت آن شده است. کمپرسور روتاری، گاز مبرد R410a و قابلیت اتصال به کویل آب گرم در زمستان، از ویژگی‌های کاربردی و فنی داکت اسپیلیت جی پلاس GCD-60PN8FHR1 هستند. برای ساختمان‌هایی که سقف‌های کاذب دارند، استفاده از داکت اسپیلیت نسبت به اسپیلیت با صرفه‌تر است.

این قابلیت به راحتی حجم هوا را از طریق ریموت کنترل، تنظیم می شود.  این داکت اسپلیت قدرتمند مناسب برای آب و هوای معتدل بوده و بالاترین عملکرد را در این نوع آب و هوا دارد.از دیگر قابلیت های مهم در داکت اسپلیت جی پلاس ۶۰۰۰۰ مدل GCD-60PN8FHR1 می توان به قابلیت نصب کویل آبگرم ، شستشوی آسان فیلتر ، سازگاری با محیط زیست اشاره کرد. داکت اسپلیت جی پلاس ۶۰۰۰۰ مدل GCD-60PN8FHR1 دارای کمپروسر قدرتمند ROTARY می باشد.

نصب داکت اسپلیت جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

60000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

نوع داکت اسپلیت

سقفی توکار

کشور سازنده

ایران

تحمل دمایی کمپرسور

T1

موقعیت نصب

کانالی

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410a

اینورتر دی سی

دارد

عملکرد توربو

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داکت اسپلیت جی پلاس GCD-60PN8FHR1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *