داکت اسپلیت ۱۸۰۰۰ زانتی دورثابت تروپیکال

Zaneti Duct Split Tropical climate

24,100,000 تومان

  • پرتاب باد بسیار بالا
  • رده مصرف انرژی A
  • قابلیت تزریق هوای تازه
  • امکان خنک کنندگی سریع محیط
  • سازگار با محیط زیست
  • امکان کنترل دستگاه از محیط دور
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

داکت اسپلیت ها یا اسپلیت های کانالی با تامین هوای خنک در تابستان و تامین هوای گرم در زمستان برای کلیه فضاها در یک واحد آپارتمان و انتقال هوای سرد یا گرم توسط کانالهای اجرا شده در داخل سقف کاذب، دمای محیط مورد نظر را به شرایط آسایش و دلخواه تنظیم شده ی ترموستات می رساند.
کولرگازی و اسپلیت دیواری زانتی با بهرمندی از کمپرسور روتاری تیپ T3 و نیز برخورداری از گاز مبرد R410a دارای رده انرژی A می باشد. این گروه از کولرهای گازی و اسپلیت دیواری زانتی مناسب برای استفاده در مناطق آب و هوایی حاره ای (گرمسیری) می باشد (مانند شهرهای جنوبی که دمای تابستان حدود ۵۵ درجه دارند). کولرگازی و اسپلیت حاره ای زانتی در ظرفیت ۱۸ هزار مناسب برای استفاده در فضاهای مسکونی با متراژ حداکثر ۳۰ متر مربع، استفاده در فضاهای اداری با متراژ حداکثر ۲۵متر مربع و استفاده در فضاهای فروشگاهی با متراژ حداکثر تا ۲۰ متر مربع می باشد .
استفاده از داکت اسپلیت ۱۸۰۰۰ تروپیکال یا اسپلیت های کانالی برای سرمایش آپارتمان های مسکونی، اداری، ویلاها و … به عنوان یک گزینه لوکس و با هزینه برق مصرفی حدودا معادل با کولر گازی و اسپلیت با توجه به محاسبات بار در نظر گرفته می شود.
داکت اسپلیت ها عموما به جای چند اسپلیت در یک واحد مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از داکت اسپلیت ها علاوه بر استقلال در تامین سرمایش برای هر واحد از آپارتمان به صورت مستقل، همچنین هزینه های نگهداری و بهره برداری از یک سیستم برودتی به شدت کاهش می یابد

نصب داکت اسپلیت زانتی در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

18000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

نوع داکت اسپلیت

سقفی توکار

کشور سازنده

ایران

تحمل دمایی کمپرسور

T1

موقعیت نصب

کانالی

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410a

اینورتر دی سی

دارد

عملکرد توربو

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داکت اسپلیت ۱۸۰۰۰ زانتی دورثابت تروپیکال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *