کولرگازی ال جی مدل NF129SQ1

LG Split Model NF129SQ1

  • کارایی سرمایش و گرمایش
  • دارای اینورتر دوگانه
  • جنس پنل داخلی پلاستیک
  • میزان صدا ۵۱ دسی‌بل
  • دارای ریموت کنترل
  • امکان عیب یابی هوشمند
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی اسپیلیت ال جی NF129SQ1، با برق مصرفی تک فاز، مجهز به کمپرسور دوال اینورتر است؛ به این معنا که در ساخت آن، از کمپرسور دوقلو استفاده می‌شود. با توجه به نوع کمپرسور در این محصول، میزان سر و صدا بسیار کم بوده و مصرف انرژی آن به حداقل می‌رسد!

این دستگاه به دلیل داشتن فنی با تیغه‌های مورب و کمپرسور دوال اینورتر، دارای عملکردی روان و کم صدا می‌باشد. رده انرژی اسپلیت ۱۲۰۰۰ ااینورتر ال جی A++ است و نصب ساده و سریعی دارد. همچنین برد مدار نیرو (PCB) در این کولر گازی به گونه‌ای ارتقا یافته است تا توانایی تحمل تغییر ولتاژ را بالا ببرد؛ از این رو ایمنی دستگاه در مقابل ولتاژها بالا افزایش یافته و دوام کلی سیستم تقویت می‌شود.

ابعاد یونیت داخلی این دستگاه، به صورت ۸۳۷*۳۰۸*۱۸۹ میلی‌متر است، که باید برای تعیین محل نصب کولر، به آن دقت کنید. البته توجه به ابعاد یونیت خارجی کولر گازی NF129SQ1 نیز اهمیت دارد، که حداقل باید فضایی با ابعاد ۷۱۷*۴۸۳*۲۳۰ میلی‌متر را برای آن در نظر بگیرید.

این اسپلیت نیز مانند کولرهای سری استاندارد پلاس ال جی مجهز به کمپرسور دوال اینورتر (Dual Inverter) یا اینورتر دوگانه است که بازه فرکانس چرخشی گسترده‌تری نسبت به کمپرسورهای معمولی دارد و امکان سرمایش سریع‌تر، صرفه جویی در مصرف انرژی، عملکرد بی صداتر و دوام بالاتر را در دستگاه ایجاد می‌کند.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

12000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

گاز مبرد

R410

اینورتر

دارد

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

تایمر

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی ال جی مدل NF129SQ1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *