کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF09M1

G Plus Split Model GAC-HF09M1

  • مناسب برای مناطق معتدل
  • عملکرد به صورت سرمایش و گرمایش
  • دارای گاز مبرد از نوع R410a
  • ظرفیت عملکرد 9000
  • برق مصرفی تک فاز
  • میزان پرتاب باد تا 10 متر
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی جی پلاس GAC-HF09MN1 با ظرفیت ۹۰۰۰BTU/hr، برای تامین سرمایش و گرمایش واحدهای مسکونی و اداری در شرایط آب و هوایی معتدل کاربرد دارد.این کولر گازی مجهز به حالت Eco جهت صرفه جویى مصرف انرژى و فیلتر چند لایه است . همچنین داراى حالت Super جهت اعمال سرمایش یا گرمایش سریع و حسگر هاى هوشمند جهت تشخیص دماى محیط و تنظیم فعالیت است.

کولر گازی ۹۰۰۰ جی پلاس مدل GAC-HF09M1 برای تامین سرمایش و گرمایش واحدهای مسکونی و اداری در شرایط آب و هوای معتدل و غیر گرمسیری کاربرد دارد. شرکت گلدیران با تجربه طولانی نمایندگی محصولات کره جنوبی توانست کارخانه تولید لوازم خانگی را راه اندازی کرده و محصولاتش نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این محصولات با قطعات اولیه مرغوب و با کیفیت و دارای استاندارد توانسته بازار لوازم خانگی ایران را تحت تاثیر محصولات خود قرار دهد.

کولر جی پلاس از گاز R410 بهره می برد که موجب آلودگی محیط زیست و آسیب رساندن به لایه اوزون نمی شود. دستگاه دارای صدای پایینی نیز می باشد بطوری که میزان صدای یونیت داخلی کولر گازی جی پلاس ۹۰۰۰ مدل GAC-HF09M1 در حدود ۴۰ دسی بل می باشد که در نوع خود بسیار کم می باشد.

کولر گازی جی پلاس ۹۰۰۰ مدل GAC-HF09M1 دارای حسگر های هوشمند جهت تشخیص دمای محیط و تنظیم فعالیت i-Feel می باشد. برای سلامت و بهداشت محیط اطراف کولر گازی نیز از فیلتر های چند لایه در این مدل از کولر گازی ۹۰۰۰ جی پلاس استفاده شده است. برای صرفه جویی در مصرف انرژی و مدیریت زمان نیز تایمری جهت تنظیم فعالیت دستگاه در زمان های دلخواه در این محصول تعبیه شده است.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

9000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

گاز مبرد

R410

اینورتر

دارد

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF09M1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *