کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF18M1

G Plus Split Model GAC-HF18M1

  • نوع کمپرسور روتاری
  • مجهز به قابلیت تنظیم رطوبت
  • میزان پرتاب باد تا 10 متر
  • دارای گاز مبرد از نوع R410a
  • مناسب مناطق معتدل
  • رده مصرف انرژی A
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی جی پلاس ۱۸۰۰۰ مدل GAC-HF18M1 از سری کولرهای گازی محبوب در بین مصرف کنندگان محسوب می شود. این محصول برای تامین سرمایش واحدهای مسکونی و اداری در شرایط آب و هوایی معتدل و گرمسیری کاربرد دارد. شرکت گلدیران که سال های طولانی نمایندگی محصولات ال جی کشور کره جنوبی را بر عهده داشته و با تجارب گسترده و مختلف توانسته خط تولید خود در زمینه ی لوازم خانگی ساخت ایران را انجام دهد.

قابلیت تنظیم رطوبت محیط از دیگر فناوری های بکار رفته در  کولر گازی جی پلاس ۱۸۰۰۰ مدل GAC-HF18M1 می باشد که از این طرق می توان با آشنایی میزان رطوبت محیط، تنظیمات کولر را انجام داده تا مطلوب ترین فعالیت را برای کاربران ایجاد کند تا به هوای مطبوع و موردنظر خود دست پیدا کنند. کمپرسور قدرتمند محصول از نوع Rotary بوده با قدرت بالای سرمایشی و گرمایشی مصرف کمی نیز دارد و صرفه جویی قابل توجهی در میزان مصرف برق انجام می دهد تا از این طریق به صرفه جویی اقتصادی کاربران نیز منجر شود.

کولر گازی جی پلاس GAC-HF18MN1 با ظرفیت ۱۸۰۰۰BTU/hr، برای تامین سرمایش و گرمایش واحدهای مسکونی و اداری در شرایط آب و هوایی معتدل کاربرد دارد.این کولر گازی مجهز به حالت Eco جهت صرفه جویى مصرف انرژى و فیلتر چند لایه است. همچنین داراى حالت Super جهت اعمال سرمایش یا گرمایش سریع و حسگر هاى هوشمند جهت تشخیص دماى محیط و تنظیم فعالیت است.

قابلیت پرتاب باد ۴ جهته هوای یکنواختی را به تمام نقاط اتاق توزیع می کند و هر جایی از اتاق بنشینید می توانید از هوای خنک بهره ببرید. ضمنا جهت ایجاد سرمایش و گرمایش بسیار سریع برای این محصول سیستم Super در نظر گرفته شده که در زمان کوتاه به دمای تنظیم شده کاربر دست می یابد.

احتمال پوسیدگی و خوردگی سیستم های تهویه در شرایط آب و هوایی مرطوب زیاد است. بنابراین شرکت های تولید کولرهای گازی از فناوری پره‌ های طلایی GoldFin استفاده می کنند. این فناوری بازدهی و طول عمر دستگاه را نیز افزایش می دهد.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

18000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

گاز مبرد

R410

اینورتر

دارد

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF18M1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *