کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF18TQ1

G Plus Split Model GAC-HF18TQ1

  • موقعیت نصب دیواری
  • دارای موتور کمپرسور روتاری
  •  مجهز به فیلتر چند لایه
  • عملکرد سرمایشی و گرمایشی
  • رده مصرف انرژی بسیار پایین
  • دارای نمایشگر LED
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی ۱۸۰۰۰ هزار جی‌پلاس gplus مدل GAC-HF18TQ1 در محیط‌های مختلف با دمای نامطلوب برای تهویه دما از انواع وسایل گرمایشی و یا سرمایشی بر حسب نیاز افراد استفاده می‌شود. به عنوان مثال در محیط‌های گرمسیر برای خنک‌سازی محیط یکی از مقرون به صرفه‌ترین و کارآمدترین این وسایل کولرهای گازی هستند که در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شوند و سپس برای استفاده مشتریان در بازارها عرضه می‌گردند.

کولر گازی جی پلاس ۱۸۰۰۰ مدل GAC-HF18TQ1 با ظرفیت ۱۸۰۰۰BTU/hr، برای تامین سرمایش و گرمایش واحدهای مسکونی و اداری در شرایط آب و هوایی معتدل و غیر گرمسیری کاربرد دارد.

شرکت گلدیران با تجربه نمایندگی محصولات کره جنوبی  تولید محصولات جی پلاس را بر عهده دارد و محصولات این برند نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. این محصولات با قطعات مرغوب و با کیفیت و دارای استاندارد توانسته در بازار ایران مورد توجه بسیاری قرار گیرد. مصرف انرژی در کولر گازی ۱۸۰۰۰ مدل GAC-HF18TQ1 جی پلاس بسیار پایین می باشد و دارای رتبه مصرف انرژی A می باشد.

قابلیت حسگر هوشمند

کولرهای گازی ۱۸ هزار جی‌پلاس مدل GAC-HF18TQ1 دارای حسگرهای هوشمندی هستند که به وسیله آنها می‌توانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان دمای محیط را تشخیص دهند. هنگامی که این قابلیت بتواند دمای محیط را هوشمندانه ارزیابی کند، به راحتی نیز می‌تواند نوسانات دمای محیط را کنترل کرده و از تغییر دمای چشم‌گیر محیط جلوگیری نماید. به این علت استفاده از کولرهای گازی ۱۸ gplusمدل GAC-HF18TQ1 راحتی و آرامش بیشتری را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد.

سیستم ECO

کولر گازی جی پلاس دارای ویژگی سیستم Eco برای صرفه جویی در مصرف انرژی است و همچنین فن آوری Super جهت اعمال سرمایش و یا گرمایش سریع در کمترین زمان ممکن می باشد.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

18000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF18TQ1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *