کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF24TQ1

G Plus Split Model GAC-HF24TQ1

33,350,000 تومان

  • ظرفیت عملکرد ۲۴۰۰۰
  • قابلیت تنظیم رطوبت
  • مناسب برای منطقه معتدل
  • نوع برق مصرفی تک فاز
  • مجهز به نمایشگر LED
  • دارای ویژگی سیستم Eco
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی ۲۴ هزار جی پلاس هوای گرم و خشک تابستان‌های ایران باعث می‌شود که خیلی از ما به دنبال راه‌هایی برای خنک کردن خانه‌هایمان باشیم. یکی از راه‌هایی که می‌تواند به ما در این زمینه کمک کند، استفاده از کولر گازی است. کولر گازی یک دستگاه الکترونیکی است که با استفاده از یک سیستم تبرید، هوای داخل اتاق را خنک و تازه می‌کند. کولر گازی همچنین می‌تواند در فصول سرد، هوای داخل اتاق را گرم کند.

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HF24TQN1 در ابعاد ۱۱۸.۵ در ۳۱.۵ در۲۳.۱ سانتی‌متر ساخته شده است و وزنی برابر با ۱۴.۵ کیلوگرم دارد. این کولرگازی از نوع اسپلیت دیواری است و علاوه‌بر خودش کمپرسور آن هم در جایی خارج از محیط نیاز به نصب دارد. کمپرسور این کولرگازی در ابعاد ۸۶ در ۶۵ در ۳۱ سانتی‌متر وزنی برابر با ۴۷ کیلوگرم دارد.

برای نصب این کمپرسور و کولرگازی از قابلیت لوله کشی تا ارتفاع ۱۰ متر و طول ۲۵ متر می‌توانید به راحتی استفاده کنید. پنل LED روی بدنه کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HF24TQN1 دمای کولرگازی را به شما نشان می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از ریموت کنترل میزان دمای کولرگازی را تغییر دهید.

کولر گازی جی پلاس ۲۴۰۰۰ مدل GAC-HF24TQ1 از محصولات شرکت جی پلاس می باشد. این محصول با کیفیت دارای استاندارد های روز و از کیفیت ساخت بالایی بهره مند است. این محصول برای تامین سرمایش و گرمایش واحدهای مسکونی و اداری با شرایط آب و هوای معتدل و غیر گرمسیری کاربرد دارد.

کولر گازی جی پلاس ۲۴۰۰۰ مدل GAC-HF24TQ1 توسط شرکت مطرح گلدیران که با نمایندگی شرکت ال جی (LG) کره جنوبی به شهرت رسیده است، تولید و عرضه می گردد.

شرکت گلدیران توانسته با بهره گیری از جدیدترین فناوری ها و قطعات و ماشین آلات با کیفیت، با قیمتی ایده آل به تولید محصولات خود از جمله کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HF24TQ1 بپردازد.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

24000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF24TQ1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *