کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF24TQ3C

G Plus Split Model GAC-HF24TQ3C

  • امکان خاموش و روشن شدن خودکار
  • رده مصرف انرژی B
  • میزان صدا ۵۶ دسیبل
  • مناسب آب و هوای گرمسیری
  • دارای کیفیت ساخت بالا
  • عملکرد به صورت سرمایشی
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولرگازی یکی از لوازم پرمصرف و ضروری در فصل گرما بویژه در مناطق معتدل محسوب می‌شود. یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HF24TQN3C است. این کولر از دو جز کمپرسور خارجی و یونیت داخلی تشکیل شده است. این کولر دارای تایمر ۲۴ ساعته است که امکان خاموش و روشن شدن به صورت ۲۴ ساعته را در فاصله ۲۴ ساعت فراهم می‌کند.

کولر گازی جی پلاس ۲۴۰۰۰ سرد تروپیکال GAC-HF24TQ3C از جمله محصولات شرکت کره‌ای جی پلاس است که هم اکنون شرکت گلدیران نمایندگی اصلی این برند در ایران میباشد.

این مدل کولر گازی که سری جدید تولیدات جی پلاس میباشد، دارای عملکرد سرمایشی است و برای کارکرد در آب و هوای حاره ای و گرمسیری تا ۵۵ درجه سانتیگراد بسیار مناسب است، همچنین گاز R410 بکار رفته در این کولر گازی با محیط زیست سازگار میباشد و آسیبی به طبیعت وارد نخواهد کرد.

همچنین این محصول هم مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود. این یونیت با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود. یونیت داخلی طراحی زیبایی دارد و داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود و وظیفه‌ی وزش باد خنک را ایفا می‌کند. در مجموع می‌توان این مدل را یک گزینه ایده‌آل و مقرون بصرفه برای خرید دانست.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

24000

نوع عملکرد

سرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

گاز مبرد

R410

اینورتر

دارد

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF24TQ3C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *