کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF30M1

G Plus Split Model GAC-HF30M1

  • قابلیت تنظیم رطوبت
  • مناسب برای مناطق معتدل
  • رده مصرف انرژی A
  • مجهز به صفحه نمایشگر
  • دارای فیلتر چند لایه
  • ظرفیت دستگاه 30000
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی جی پلاس ۳۰۰۰۰ مدل GCD-30MHF1 از سری کولرهای گازی محبوب در بین مصرف کنندگان محسوب می شود. این مدل کولر گازی چی پلاس برای تامین سرمایش واحدهای مسکونی و اداری در شرایط آب و هوایی معتدل و گرمسیری کاربرد دارد.

شرکت گلدیران که سال های طولانی نمایندگی محصولات ال جی کشور کره جنوبی را بر عهده داشته و با تجارب گسترده و مختلف توانسته خود خط تولید لوازم خانگی ساخت ایران را انجام دهد. استاندارد قطعات محصولات بسیار بالاست و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

از سیستم های حرفه ای موجود در کولر گازی جی پلاس ۳۰۰۰۰ مدل GAC-HF30M1 می توان به تجهیز به حالت Eco برای صرفه جویی در مصرف انرژی که از معظلات استفاده از کولر های گازی است بهره ببرد.

وجود حالت Super برای اعمال سرمایش و یا گرمایش بسیار سریع. با این سیستم در زمان کوتاه دمای مورد نظر کاربر که تنظیم کرده است ایجاد شد و هوای مطبوع مورد نظر کاربران غالب می شود.

وجود حسگرهای هوشمند جهت تشخیص دمای محیط و تنظیم فعالیت i-Feel، وجو فیلتر های قدرتمند چندلایه در این مدل از کولر گازی ۳۰۰۰۰ جی پلاس برای سلامت محیط و همچنین جلوگیری از بروز آلرژی های فصلی در منازل یا محیط های اداری. با وجود این فیلتر چندلایه سلامت کاربران تظمین شده است.

کولرگازی به دلیل تنظیم دمای محیط نقش مفیدی را در تقویت فعالیت‌های جسمی و فکری افراد ایفا می‌کند. با وجود کولرگازی می‌توان از گرمای آزاردهنده هوا در ایام گرم سال رهایی یافت و از سوی دیگر، در روزهای سرد سال نیز از سرما به دور ماند.

برخی از کولرهای گازی پیشرفته نیز توانایی تصفیه هوا را دارند و می‌توانند آلودگی‌های موجود در هوا را از بین ببرند. بر همین اساس، می‌توان گفت که کولرگازی یکی از بهترین اختراعات بشر بوده است. این محصول توسط شرکت‌های بزرگی مانند جی پلاس طراحی و تولید می‌شود.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

30000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

گاز مبرد

R410

اینورتر

دارد

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF30M1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *