کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF30TQ1

G Plus Split Model GAC-HF30TQ1

  • مجهز به کمپرسور روتاری
  • مناسب براى مناطق معتدل
  • قابلیت تنظیم رطوبت
  • نوع برق مصرفی تک فاز
  • دارای فیلتر ضد کپک
  • رده مصرف انرژی A
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی ۳۰ هزار جی پلاس کولرهای گازی ۳۰ هزار جی پلاس مدل GAC-HF30TQ1، مانند بسیاری از سایر مدل‌های موجود در بازار، دارای طراحی و ساختاری بسیار زبیایی هستند. این مدل‌ها ویژگی‌ها و امتیازاتی دارند که آن‌ها را از سایر دستگاه‌های خنک‌کننده متمایز و برتر می‌سازد. برخی از این ویژگی‌ها مانند نحوه عملکرد ویژگی‌های خاص، و معایب را که قبل از خرید باید به آن‌ها توجه داشته باشید بررسی می‌کنیم.

کولر گازی ۳۰۰۰۰ هزار جی پلاس gplus مدل GAC-HF30TQ1: یک نمونه از دستگاه‌هایی که امروزه برای تهویه دما از آنها استفاده می‌شود کولرهای گازی هستند.

کولرهای گازی در دنیای امروزی توانسته‌اند مطابق نیازمندی‌ها بوده و بهترین کارکرد را نسبت به سایر دستگاه‌های تنظیم و تهویه دمای دیگر ارائه نمایند. این دستگاه‌های کولرگازی به دلیل برخورداری از ساختار سیستم اصولی و همچنین تکنولوژی روز دنیا، معایب بسیاری از دستگاه‌های تهویه دمای دیگر را پوشش می‌دهند.

کولر گازی ۳۰ هزار جی پلاس مدل gac-hf30tqn1 کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HV30VQ1 با قدرت خنک‌کنندگی و گرم‌کنندگی، یک انتخاب مناسب برای مناطقی با دماهای بالا مانند مناطقی که دمای آن‌ها به ۴۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، محسوب می‌شود. این مدل کولر اسپلیت جی پلاس قابلیت ایجاد سرمایش در فصل تابستان و گرمایش در فصل زمستان را داراست.

با توجه به توان خنک‌کنندگی و گرم‌کنندگی، این محصول قادر است در مناطق با دماهای بسیار بالا، محیط را خنک کرده و در مناطقی با دماهای پایین، محیط را گرم کند.

کولرهای گازی ۳۰۰۰۰ هزار gplus مدل GAC-HF30TQ1 مانند بسیاری از مدل‌های دیگر دارای طراحی و ساختاری اصولی هستند. این مدل کولرهای گازی مانند تمامی مدل‌های موجود در بازار ویژگی‌ها و امتیازاتی دارند که در مقایسه با سایر دستگاه‌های تهویه دما، آنها را متمایز و برتر می‌سازد. به عنوان مثال برخی از این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌باشند.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

30000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF30TQ1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *