کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF36VT3C

G Plus Split Model GAC-HF36VT3C

  • نوع برق مصرفی تک فاز
  • مناسب مناطق گرمسیری
  • دارای حالت دور ثابت
  • مجهز به حالت خواب و تایمر
  • پرتاب باد چهار جهته
  • دارای صدای بسیار کم
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی ۳۶۰۰۰ هزار جی پلاس gplus مدل GAC-HF36VT3C: با توجه به پیشرفت روز افزون بشر و با توجه به شرایط ناپایدار و نامطلوبی که وضعیت آب و هوا در بیشتر مکان‌های مختلف به همران دارد، بشر به فکر استفاده از وسایل تهویه دما به جهت تغییر دما به حالت مطلوب بوده است.

این وسایل تهویه دما با توجه به ابتدایی بودن و سطحی بودن خود دارای معایب بسیاری بوده‌اند، که همواره به موجب این معایب استفاده از آنها چندان برای افراد به صرفه نبوده است، اما به دلیل اینکه نیاز آنها را تا حدودی برطرف می‌ساختند مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

کولر گازی جی پلاس سرد تروپیکال GAC-HF36VT3C با ظرفیت ۳۶۰۰۰BTU/hr، فقط دارای عملکرد سرمایشی می‌باشد. این نوع از کولر گازی‌های جی پلاس مجهز به کمپرسور روتاری نوع T3 هستند که با راندمان بالا و بدون کمترین فشار به موتور دستگاه، می‌توانند بهترین عملکرد را در شرایط آب و هوایی حاره ای (Tropical) یا گرمسیری داشته باشد.

کولر گازی های تروپیکال یا حاره ای جی پلاس امکانات و قابلیت‌های زیادی دارند که از جمله آنها می‌توان به قابلیت پرتاب باد چهارجهته برای ایجاد سرمایش یا گرمایش یکنواخت اشاره کرد.

یکی از این کولرهای گازی که توانسته است به خوبی در بازارهای مختلف میزان فروش خود را افزایش دهد، کولر گازی ۳۶۰۰۰ هزار جی پلاس gplus مدل GAC-HF36VT3C هستند، که همچنین رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به دلیل کیفیت بالای خود جلب کرده‌اند.

کولر گازی جی پلاس ۳۶۰۰۰ مدل GAC-HF36VT3C مجهز به قابلیت تنظیم رطوبت DRY بوده که عملکرد دستگاه را در بالاترین حالت ممکن نشان می دهد. کولر گازی ۳۶۰۰۰ جی پلاس از نوع تروپیکال یا T3 می باشد؛ به این معنی که این محصول مناسب برای مناطق گرمسیری طراحی شده است. به نحوی که می توان تا دمای ۴۸ درجه سانتی گراد نیز عملکرد عالی از این کولر گازی مشاهده کرد. حالت Eco در کولر گازی برای صرفه جویی در مصرف انرژی کاربرد دارد و دارای بر چسب رده انرژی A است.
کولر گازی ۳۶ هزار جی پلاس مدل GAC-HF36VT3C برای مناطقی با آب و هوای گرم و حاره‌ای بسیار مناسب و ایده‌آل هستند و این قابلیت را دارند که در این محیط‌ها بهترین عملکرد را برای عمل تهویه دما از خود نشان دهند.‌ همچنین کولرهای گازی ۳۶۰۰۰ هزار gplus مدل GAC-HF36VT3C به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود این قابلیت را دارند که مناسب با سلیقه‌ و خواسته‌های افراد مختلف قرار گیرند‌.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

36000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HF36VT3C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *