کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1

G Plus Split Model GAC-HV09M1

  • ظرقیت عملکرد 9000
  • مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر
  • کارکرد به دو صورت سرمایش و گرمایش
  • نوع برق مصرفی تک فاز
  • قابلیت تنظیم رطوبت
  • مجهز به فیلتر چند لایه
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی جی پلاس GAC-HV09MN1با ظرفیت ۹۰۰۰BTU/hr، برای تامین سرمایش و گرمایش واحدهای مسکونی و اداری در شرایط آب و هوایی معتدل کاربرد دارد.این کولر گازی با موتور اینورتر و مصرف انرژی A دارای فیلتر چند لایه و حالت Super جهت اعمال سرمایش یا گرمایش سریع است . کولر جی پلاس از گاز R410 بهره می برد که موجب آلودگی محیط زیست و آسیب رساندن به لایه اوزون نمی شود.

کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 باوجود تکنولوژی هوشمند اینورتر با کارایی بیشتر و صدای کمتر، زمانی که کولر جی پلاس دمای محیط را به حد سرمایش یا گرمایش مطلوب می‌رساند، دستگاه به جای خاموش شدن، به گونه‌ای هوشمند فعالت خودرا کنترل کرده و به آن ادامه می‌دهد تا ضمن حفظ هوای مطبوع، مانع از استارت‌های مکرر موتور و مصرف بالای برق و انرژی شود.

وجود هوای مطلوب در هر زمان سال، باکمترین میزان مصرف انرژی و بدون نیاز به خرید یا استفاده از دستگاه اضافی در منزل، از جمله مزایای کولر جی پلاس است که باید مورد توجه قرار گیرد. کولر جی پلاس قابلیت تامین سرمایش و گرمایش را دارد.

باخرید این دستگاه نه تنها هوای مطلوب دارید بلکه بدون اضافه‌کردن دستگاهی اضافی مصرف انرژی را نیز کاهش می‌دهید، زیرا این کولرهای هوشمند اینورتر وقتی به دمای سرمایش یا گرمایش مطلوب محیط می‌رسند، دستگاه به جای خاموش شدن و استارت‌های مکرر به گونه‌‌ای هوشمند فعالیت خود را ادامه ‌می‌هد.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

9000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

گاز مبرد

R410

اینورتر

دارد

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *