کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09TV1

G Plus Split Model GAC-HV09TV1

  • مناسب برای مناطق معتدل
  • دارای ریموت کنترل
  • عملکرد سرمایش و گرمایش
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • ظرفیت 9000
  • مناسب برای مساحت 12 تا 15 متر مربع
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HV09TV1 با ظرفیت سرمایشی ۹۰۰۰BTU/hr و گرمایشی ۱۰۰۰۰BTU/hr گزینه مناسبی برای واحدهای مسکونی و اداری (با متراژ ۱۲ الی ۱۵ متر مربع) در شرایط آب و هوایی معتدل و غیر گرمسیری میباشد.

برای رفاه حال مصرف کنندگان، کولرهای گازی جی پلاس دارای امکاناتی مانند موتور قدرتمند اینورتر، امکان گرمایش و سرمایش سریع، پره‌های طلایی Gold fin، تایمر، حالت خواب و شروع به کار خودکار، حالت سلامت، رطوبت‌زدایی و حسگرهای حرارتی می باشند.

این دستگاه همچنین دارای  سیستم شروع به کار مجدد خودکار یا همان “Auto Restart” است که در صورت قطع و وصل ناگهانی برق، دستگاه با همان تنظیمات اعمال شده قبل از قطع برق میتواند مجددا فعالیت خود را به طور اتوماتیک آغاز کند.

کولر گازی ۹۰۰۰ جی پلاس به گاز مبرد R410A مجهز است این گاز هوای گرم را از محیط گرفته و هوای خنک را به محیط بر می گرداند و به محیط زیست نیز آسیبی نمیزند. کولر گازی جی پلاس ۹۰۰۰ مدل GAC-HV09TV1 دارای فن آوری پرتاب باد در چهار جهت می باشد، این سیستم باعث می شود قدرت پرتاب باد بیشتر شده و در جهات مختلف پرتاب می شود و با این حالت، تمام جهت های محیط مورد نظر بطور یکنواخت خنک و یا گرم می شود.

کولر گازی جی پلاس ۹۰۰۰ مدل GAC-HV09TV1 از نوع کولر گازی های اسپلیت است که از ظرفیت سرمایشی Btu/h 9000 و ظرفیت گرمایشی Btu/h 10000 بهره می برد. موتور اینورتر از قابلیت های کولر گازی به شمار می آید. موتور اینوتر در واقع یک نوع کنترل کننده دور موتور و راه انداز آن است که در کمپرسور ها نیز به دور متغیر شناخته می شوند.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

9000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

گاز مبرد

R410

اینورتر

دارد

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09TV1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *