کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV12CB1

G Plus Split Model GAC-HV12CB1

  • عملکرد سرمایش و گرمایش
  • مناسب محیط معتدل و گرم
  • مجهز به سیستم رطوبت‌زدایی
  • ظرفیت 12000
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • دارای تکنولوژی سیستم ضد کپک
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی اینورتر اسمارت جی پلاس ۱۲۰۰۰ مدل GAC-HV12CB1 از سری محصولات با کیفیت موجود در بازار می باشد. این محصول دارای کیت اینورتر بوده و مصرف انرژی پایینی دارد. این محصول مجهز به گاز مبرد از نوع R32 می باشد. این گاز برای محیط زیست مناسب بوده و سلامت محیط را تضمین می کند.

کولر گازی ۱۲۰۰۰ جی پلاس مدل GAC-HV12CB1 مناسب مناطق معتدل می باشد و حتی قابلیت کارکرد تا دمای ۴۳ درجه را دارد. کولر گازی ۱۲۰۰۰ جی پلاس مدل GAC-HV12CB1 دارای پره های طلایی ضد زنگ می باشد که کیفیت محصول را بالا برده است.

کولر گازی ۱۲ هزار جی پلاس مدل GAC-HV12CBN1 یکی از محصولات شرکت جی پلاس در دسته بندی کولر گازی‌های سری GAC-HV است. این کولر گازی ظرفیت ۱۲ هزار بی تی یو در ساعت دارد که مناسب برای فضاهایی با مساحت تا حدود ۵۰ متر مربع خواهد بود.

این محصول دارای نویز کمتری نسبت به کولر گازی‌های مشابه بوده و با فناوری از طریق تصفیه هوا، هوای تمیزی را در فضا ایجاد می‌کند. کولر گازی جی پلاس مدلGAC-HV12CBN1 دارای دو واحد داخلی و خارجی است که می‌توانید به صورت دیواری نصب کنید.

ضمن اینکه کولرگازی ۱۲ هزار جی پلاس قابلیت رطوبت‌زدایی مناسبی دارد. به عبارتی، این کولرگازی به سیستم رطوبت‌زدایی Dry مجهز شده است و انتخاب مناسبی برای شهرهایی با آب و هوای مرطوب مانند شهرهای شمالی کشور محسوب می‌شود.

خرید کولرگازی اینورتر اسمارت جی پلاس ۱۲۰۰۰ مدل GAC-HV12CB1 با تخفیف برای تامین سرمایش و گرمایش فضاهای کوچک پیشنهاد می‌شود. افراد با خرید اینترنتی کولرگازی اینورتر اسمارت جی پلاس ۱۲۰۰۰ مدل GAC-HV12CB1 و نصب اصولی آن می‌توانند آسایش لازم را برای خود و عزیزانشان به وجود آورند. وجود هوای خنک و مطبوع در تابستان و از سوی دیگر، هوای گرم و دلپذیر در زمستان موجب افزایش تمرکز و آرامش افراد می‌شود.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

12000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV12CB1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *