کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV12TV1

G Plus Split Model GAC-HV12TV1

22,300,000 تومان

  • فیلتر هوای قابل شستشو
  • مناسب برای کاهش مصرف انرژی
  • ظرفیت 12000
  • امکان هوشمند سازی
  • دارای پره های طلایی
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی اینورتر جی پلاس ۱۲۰۰۰ مدل GAC-HV12TV1 از سری محصولات با کیفیت موجود در بازار می باشد. این محصول دارای کیت اینورتر بوده و مصرف انرژی پایینی دارد. وجود گاز مبرد از نوع R410a می باشد. این گاز برای محیط زیست مناسب بوده و سلامت محیط را تضمین می کند. کولر گازی جی پلاس ۱۲۰۰۰ مدل GAC-HV12TV1 مناسب مناطق معتدل می باشد و حتی قابلیت کارکرد تا دمای ۴۸ درجه را دارد.

این کولر گازی دارای طراحی زیبا و مناسب برای محیط های صنعتی و تجاری است و به دلیل تکنولوژی اینورتر و راندمان انرژی بالا، مناسب برای کاهش مصرف انرژی و هزینه های سوخت است. همچنین، دارای ویژگی هایی مانند فیلتر هوای قابل شستشو و تکنولوژی سرمایش سریع است که سبب می شود کارایی و راحتی استفاده از این دستگاه بیشتر شود.

این نوع کمپرسور تا زمان خنک شدن هوای محیط خاموش نمی شود و در مصرف برق نیز صرفه جویی می کند چرا که از رده مصرف انرژی A بهره می برد. پره های طلایی به کار برده شده در کولر گازی از پوسیدگی و خوردگی آن در دراز مدت جلوگیری کرده و باعث ماندگاری بالای کندانسور می شود.

ظرفیت سرمایشی در نظر گرفته برای محصول Btu/h 12000 و ظرفیت گرمایشی آن Btu/h 13500 است. گاز مبرد R410a تعبیه شده در کولر گازی ۱۲۰۰۰ جی پلاس هوای گرم را از محیط گرفته و هوای خنک را به محیط بر می گرداند و به محیط زیست نیز آسیبی نمی رساند.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

12000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV12TV1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *