کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV18CB1

G Plus Split Model GAC-HV18CB1

  • مجهز به قابلیت تنظیم رطوبت
  • نوع برق مصرفی تک فاز
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • میزان صدا 55 دسی بل
  • دارای حالت خواب
  • امکان کارکرد در ولتاژ پایین
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی اینورتر اسمارت جی پلاس ۱۸۰۰۰ مدل GAC-HV18CB1 از سری محصولات با عملکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی شرکت جی پلاس می باشد. این محصول به دیوار متصل می شود، نوع پخش شدن هوای خنک به طور متناسب در تمام نقاط محیط، سردکنندگی سریع تر و بهتر و همچنین مصرف انرژی کمتر از قابلیت های مهم در کولر گازی جی پلاس ۱۸۰۰۰ مدل GAC-HV18CB1 می باشد.

کولر گازی ۱۸ هزار اسمارت اینورتر جی پلاس مدل GAC-HV18CBN1 با بهره‌برداری از فناوری اینورتر و ویژگی‌های متمایز، یک گزینه برتر در دسته کولر گازی‌ها محسوب می‌شود. این محصول از جمع‌آوری ویژگی‌های مدرن و عملکردی در یک دستگاه بهره می‌برد. کولر گازی ۱۸ هزار جی پلاس مدل GAC-HV18CBN1 با ظرفیت ۱۸ هزار بی تی یو در ساعت، مناسب برای فضاهایی با مساحت تا حدود ۵۰ متر مربع است.

کولر گازی اینورتر اسمارت جی پلاس GAC-HV18CB1 دارای ظرفیت ۱۸۰۰۰BTU/hr است که با عملکرد دوگانه سرمایش و گرمایش ارائه می‌شود. اسپلیت های اسمارت اینورتر جی پلاس، نسل جدیدی از کولر گازی های دیواری برند جی پلاس هستند که توسط شرکت گلدیران تولید و عرضه شده‌اند.

این سری از اسپلیت‌های دیواری جی پلاس با استفاده از گاز مبرد جدید دوست‌دار محیط زیست یعنی R32 فعالیت می‌کنند که به دلیل داشتن شاخصه ODP، اثرات مخرب و منفی روی محیط زیست و لایه اوزون ندارند.

کولرگازی اینورتر ۱۸۰۰۰ جی پلاس از سری محصولات Smart این برند قابلیت تامین سرمایش و گرمایش مکان‌های واقع در مناطق معتدل کشور را دارد. این کولرگازی فرآیند تامین سرما و گرمای مورد نیاز محیط را با بهره‌گیری از کمپرسور روتاری اینورتر و گاز مبرد R32 انجام می‌دهد. گاز مبرد R32 در دسته گازهای سازگار با محیط‌زیست قرار دارد و حتی سرعت خنک‌سازی بهتری در مقایسه با گاز مبرد R410a دارد.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

18000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV18CB1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *