کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV18TV1

G Plus Split Model GAC-HV18TV1

32,200,000 تومان

  • دارای فیلتر چند لایه
  • عملکرد سرمايشی و گرمايشی
  • توان مصرفی 220 وات
  • ظرفیت 18000
  • قابلیت کارکرد تا دمای 48 درجه
  • مجهز به کیت اینورتر
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی ۱۸ هزار اینورتر جی پلاس مدل GAC-HV18TVN1 با ویژگی‌های فراوان، به عنوان یک پرچم‌دار در دسته‌ی کولرهای گازی اینورتر در بازار حضور دارد. این محصول با کارایی بالا و تکنولوژی‌های پیشرفته، نیاز‌های خنک‌کنندگی و گرمایش را با بهینه‌سازی مصرف انرژی مرتفع می‌سازد. کمپرسور روتاری اینورتر به همراه برد الکترونیکی اختصاصی، از پیچیدگی‌های عملیاتی کم‌تری برخوردار می‌کند و توانایی بهره‌برداری با کارایی بالا را فراهم می‌سازد.

کولر گازی جی پلاس ۱۸۰۰۰ اینورتر GAC-HV18TV1 با عملکرد سرمایش و گرمایش و ظرفیت ۱۸۰۰۰BTU/hr، از سری جدید کولرهای گازی اینورتر جی پلاس است که جهت استفاده در واحدهای مسکونی و اداری در مناطق معتدل و غیر گرمسیری ارائه می گردد.

کولر گازی جی پلاس GPlus اینورتر ۱۸۰۰۰ مدل GAC-HV18TV1, دارای کیت اینورتر می باشد که قدرت کولر را افزاش می دهد و آلودگی کمتری تولید می شود. موتور کولر گازی اینورتر جی پلاس ۱۸۰۰۰ از نوع روتاری است که دارای راندمان بالایی است. میزان تولید صدا در این کولر گازی بسیار پایین است. عملکرد کولر سرمایش و گرمایش است وبرای تامین این عملکرد از گاز مبرد R410a استفاده می شود.

ظرفیت سرمایشی این دستگاه ۱۸,۰۰۰ Btu/h و ظرفیت گرمایشی آن ۱۹,۰۰۰ Btu/h است. این کولر گازی مناسب مناطق معتدل بوده و حتی قابلیت کار در دماهای بالا تا ۴۸ درجه را داراست. مصرف پایین انرژی این کولر گازی ناشی از استفاده از گاز مبرد R410a ویژگی مثبتی است که به حفظ سلامت محیط زیست کمک می‌کند.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

18000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV18TV1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *