کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV24CB1

G Plus Split Model GAC-HV24CB1

41,500,000 تومان

  • نوع کمپرسور روتاری
  • توان ۱۱۲۰ وات
  • مجهز به فیلتر چند لایه
  • مناسب برای مناطق معتدل
  • دارای تکنولوژی سیستم ضد کپک
  • صرفه جویی در مصرف گاز
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی ۲۴ هزار جی پلاس مدل GAC-HV24CBN1 یکی از محصولات شرکت جی پلاس در دسته بندی کولر گازی‌های سری GAC-HV است. این کولر گازی ظرفیت ۲۴ هزار بی تی یو در ساعت دارد که مناسب برای فضاهایی با مساحت تا حدود ۵۰ متر مربع خواهد بود. این محصول دارای نویز کمتری نسبت به کولر گازی‌های مشابه بوده و با فناوری از طریق تصفیه هوا، هوای تمیزی را در فضا ایجاد می‌کند.

کولر گازی ۲۴۰۰۰ جی پلاس مدل GAC-HV24CB1 به موتور اینورتر مجهز است موتور اینورتر به صورت خودکار جریان برق را در زمان راه اندازی افزایش و در زمان کار نیز کاهش می دهد بنابراین در مصرف برق صرفه جویی می کند.

پره های طلایی golden fin از دیگر مشخصه ی کولر گازی جی پلاس به شمار می آید، فین طلایی از لوله های آلومینیومی و پره های مسی ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و پوسیدگی دارد و باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.

این محصول دارای چندین قابلیت است که از جمله آن‌ها می‌توان به سرمایش و گرمایش همزمان، مصرف کم انرژی و دیگر ویژگی‌های عملکردی آن اشاره کرد. در کل، کولر گازی۲۴ هزار جی پلاس مدلGAC-HV24CBN1 یکی از محصولات با کیفیت و با قابلیت های منحصر به فرد جی پلاس است که می تواند انتخاب مناسبی برای سرمایش و گرمایش فضاهایی با اندازه متوسط باشد.

کولر گازی جی پلاس قادر است به صورت خودکار بهترین شرایط ممکن برای خواب شما را با توجه به شرایط و دمای محیط تنظیم کرده و در طول خواب همواره دما را در مناسب ترین حالت ممکن حفظ کند. این مدل کولر گازی به گونه ای طراحی شده که در صورت قطع و وصل برق، دستگاه با همان تنظیمات اعمال شده قبل از قطع برق، مجددا فعالیت خود را به صورت خودکار شروع می کند.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

24000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV24CB1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *