کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV24TV1

G Plus Split Model GAC-HV24TV1

40,800,000 تومان

  • رده مصرف انرژی A
  • دارای یک کمپرسور اینورتر
  • توان ۲۱۱۹ وات
  • قابلیت کارکرد تا دمای ۴۸ درجه
  • مجهز به فیلتر چندلایه
  • مناسب برای مساحت 34 تا 45 مترمربع
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی ۲۴ هزار اینورتر جی پلاس محصول کولر گازی ۲۴ هزار اینورتر جی پلاس، یک محصول با کیفیت و بی‌نظیر است که از برند جی پلاس عرضه‌ شده‌ است. این محصول با ظاهری زیبا و جذاب، توانایی خنک کردن و گرم کردن هوا را دارد و با تکنولوژی مدرن خود، انرژی بیشتری را صرفه‌جویی می‌کند. علاوه بر این، کولر گازی ۲۴ هزار اینورتر جی پلاس دارای کارایی بسیار بالا و صدای کمی است که به شما امکان استفاده راحت و بی‌صدا را می‌دهد.

قبل از خرید کولرگازی بایستی به چندین نکته توجه داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، شرکت سازنده محصول است. شرکت‌های مختلفی در حال تولید انواع کولرگازی پیشرفته طبق استانداردهای جهانی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت جی پلاس اشاره کرد. این شرکت عملکرد قابل قبولی در زمینه طراحی و تولید کولرهای گازی پیشرفته از خود نشان داده است. به عبارتی، محصولات این برند، زیبا، استاندارد و باکیفیت هستند.

این کولرگازی جی پلاس با توان ۲۴۰۰۰ (BTU) مخصوص فضاهای ۳۴ الی ۴۵ مترمربعی طراحی و تولید شده است. عملکرد آن نیز شامل سرمایش و گرمایش محیط می‌شود. به این ترتیب، این کولرگازی یک سیستم تهویه مطبوع برای تمام فصول است. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن نیز می‌توان به دیواری بودن، داشتن لوله‌ها و صفحات باکیفیت، کمپرسور از نوع اینورتر، گاز مبرد یا خنک‌کننده از نوع R410a و اجزای الکتریکی و الکترونیکی استاندارد اشاره کرد.

مشخصات کولر گازی جی پلاس ۲۴۰۰۰ مدل GAC-HV24TVN1 یک کولر گازی با ظرفیت ۲۴۰۰ وات است که دارای برد الکترونیکی کمپرسور اینورتر و رتبه مصرف انرژی A است. این مدل از کمپرسور هوشمند اینورتر دی سی روتاری دوقلو و پره‌های طلایی Golden Fin برخوردار است. این مدل از کولر گازی اینورتر جی پلاس ابعاد ۱۲۱۹x320x235 سانتی‌متر و جنس پنل داخلی از پلاستیک دارد. همچنین از مبرد R410A برای سرمایش و گرمایش استفاده می‌کند.

کولر گازی جی پلاس ۲۴۰۰۰ اینورتر GAC-HV24TV1 با عملکرد سرمایش و گرمایش و ظرفیت ۲۴۰۰۰BTU/Hr، از سری جدید کولر گازی جی پلاس است که مناسب آب و هوای معتدل و غیر گرمسیری طراحی و تولید می گردد.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

24000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV24TV1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *