کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV30VQ1

G Plus Split Model GAC-HV30VQ1

  • عملکرد سرمايشی و گرمايشی
  • رده مصرف انرژی A++
  • مناسب برای مناطق معتدل
  • مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر دی سی
  • دارای نمایشگر LED
  • امکان پرتاب باد چهار‌جهته
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی اینورتر جی پلاس ۳۰۰۰۰ مدل GAC-HV30VQ1 از سری محصولات تهویه مطبوع با کیفیت در بازار می باشد. کیفیت ساخت این کولر گازی بسیار بالا بوده و از مواد اولیه مرغوب در ساخت آن استفاده شده است، همچنین وجود استانداردهای ساخت و تولید ملی و بین المللی باعث شده تا محصول از کیفیت بالایی برخوردار شود و طرفداران فراوانی را جذب کند. این مدل از کولر گازی جی پلاس دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی بوده و مناسب مناطق آب و هوایی معتدل می باشد.

کولر گازی GAC-HV30VQ1 جی پلاس ظاهر مینیمال و شیکی دارد این کولر گازی ابعاد جمع و جوری دارد و کمپرسور آن نیز فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. این کولر گازی دارای یک صفحه نمایشگر کوچک LED است که دما عملکرد آن را نشان می‌دهد.

کولر گازی ۲۴ هزار اینورتر جی پلاس مدل GAC-HV30VQN1 یک کولر گازی با کیفیت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. با قدرت ۳۰۰۰۰ BTU، این کولر گازی در کوچکترین شرایط هوایی می‌تواند اتاق‌هایی به مساحت بزرگ را خنک نگه دارد.

این کولر گازی با تکنولوژی اینورتر مجهز شده است که به صرفه‌جویی در مصرف برق کمک می‌کند و همچنین صدای کمتری را نسبت به کولرهای گازی دیگر دارد. کنید. این کولر گازی دارای فیلترهای قابل شستشوی قابل دسترسی از جلوی دستگاه است که به شما امکان می‌دهد آنها را به راحتی پاک کنید.

بعضی از مدل های کولرگازی درون ریموت خود سنسوری قرار داده اند که کار این سنسور تشخیص و اندازه گیری دما محیط است. هنگامی که شما دکمه i-feel روی ریموت را می زنید و این قابلیت را فعال می کنید سنسور درون ریموت دمای محیط را اندازه گیری می کند و سپس اسپلیت کار خود را شروع کرده و دمای محیط را به دمای مناسب می رساند.

همچنین، این کولر گازی مجهز به پره های طلایی Golden Fin، مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر دی سی روتاری دوقلو بوده و دارای قابلیت کارکرد تا دمای ۴۸ درجه است. در کل، کولر گازی ۲۴ هزار اینورتر جی پلاس مدل GAC-HV30VQN1 یک کولر گازی با کیفیت، قدرتمند و با صرفه‌جویی در مصرف انرژی است که مناسب برای اتاق‌هایی با مساحت بزرگ است.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

30000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

گاز مبرد

R410

اینورتر

دارد

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV30VQ1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *