کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV36FS3

G Plus Split Model GAC-HV36FS3

78,000,000 تومان

  • نوع گاز مبرد R410a
  • مجهز به پره های طلایی
  • دارای کمپرسور هوشمند
  • برق مصرفی تک فاز
  • قابلیت سرمایش و گرمایش
  • ظرفیت 36000
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی جی پلاس ۳۶۰۰۰ مدل GAC-HV36FS3 دارای عملکرد سرمایش و گرمایش است که می توانید هم در فصول گرم و هم در فصول سرد از آن استفاده کنید. این کولر گازی جی پلاس ۳۶۰۰۰ مدل GAC-HV36FS3 از کاربردی ترین کولر گازی های برند جی پلاس است. این کولر گازی دارای ظرفیت سرمایش ۳۶۰۰۰BTU/hr و ظرفیت گرمایش ۳۶۰۰۰BTU/hr می باشد.

کولر گازی ایستاده اینورتر ۳۶۰۰۰ جی پلاس حاره ای GAC-HV36FS3 یکی از انواع اسپلیت ایستاده جی پلاس است که دارای قابلیت سرمایش و گرمایش و ظرفیت نامی ۳۶۰۰۰BTU/hr می‌باشد. این کولرگازی ایستاده مجهز به کمپرسور هوشمند DC Inverter روتاری است که کارایی بیشتر و صدای کمتری نسبت به کمپرسورهای دیگر دارد.

کولر گازی اینورتر ایستاده جی پلاس ۳۶۰۰۰ مدل GAC-HV36FS3 از نوع کولر گازی ایستاده بوده. این محصول مناسب استفاده در مناطق آب و هوایی معتدل است و گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در مکان‌ های عمومی مانند ادارات، بانک‌ ها، رستوران‌ ها و… می باشد. کمپرسور از مهم ترین اجزای سیستم های سرمایشی محسوب می‌ شود زیرا بر راندمان و عملکرد دستگاه بسیار موثر می باشد.

مشخصات کولر گازی جی پلاس به گونه ای می باشد که با اقلیم زیست و انرژی ایرانی به خوبی سازگار می باشد. جی پلاس یکی از برند‌های محبوب و با کیفیت ایرانی و زیر‌‌مجموعه شرکت گلدیران است و درنتیجه گارانتی و ضمانت این برند معتبر شامل آن می شود.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

48000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

ایستاده

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV36FS3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *