کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV48FS3

G Plus Split Model GAC-HV48FS3

93,700,000 تومان

  • مناسب آب و هوای گرمسیری
  • موقعیت نصب ایستاده
  • رده مصرف انرژی A
  • مجهز به سیستم I FEEL
  • عملکرد سرمایش و گرمایش
  • دارای کمپرسور دی سی اینورتر
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی ایستاده اینورتر ۴۸۰۰۰ جی پلاس حاره ای GAC-HV48FS3 یکی از اسپلیت‌های ایستاده Gplus است که با قابلیت سرمایش و گرمایش و ظرفیت نامی ۴۸۰۰۰BTU/hr عرضه می‌شود. این کولر گازی ایستاده از کمپرسور هوشمند DC Inverter روتاری بهره می‌ برد که دارای کارایی بیشتر و صدای کمتری نسبت به سایر کمپرسورها می‌باشد.

کولر گازی اینورتر ایستاده جی پلاس ۴۸۰۰۰ مدل GAC-HV48FS3 از سری محصولات با کیفیت و کاربردی از برند جی پلاس می باشد. این مدل کولر گازی از گاز مبرد RA10A بهره می برد که با محیط زیست سازگار است. کولر گازی جی پلاس امکان کارکرد در ولتاژ پایین یا همان low voltage Running را دارد در واقع هنگام کار کردن در ولتاژ پایین، عملکرد دستگاه بی نقص است. کولر گازی جی پلاس قابلیت تنظیم حداکثری زاویه دمپر های خروجی باد را دارد و با قرار دادن بر روی این حالت، جریان هوای سرد و گرم، تمام فضای محیط را پوشش می دهد.

کولر گازی اینورتر ایستاده جی پلاس ۴۸۰۰۰ مدل GAC-HV48FS3 از نوع کولر گازی ایستاده بوده و ظرفیت آن ۴۸۰۰۰BTU/hr می باشد. این محصول مناسب استفاده در مناطق آب و هوایی معتدل است و گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در مکان‌ های عمومی مانند ادارات، بانک‌ ها، رستوران‌ ها و… می باشد. کمپرسور از مهم ترین اجزای سیستم های سرمایشی محسوب می‌ شود زیرا بر راندمان و عملکرد دستگاه بسیار موثر می باشد.

کولر گازی ایستاده ۴۸۰۰۰ اینورتر جی پلاس از پنل داخلی و خارجی مجهز به پره های طلایی یا Golden Fin بهره مند است که باعث افزایش مقاومت دستگاه در برابر عوامل محیطی و طول عمر آن می‌شود. این اسپیلت همچنین دارای تکنولوژی کارکرد هوشمند (Smart Running) که عملکرد دستگاه را به طور هوشمند و بر اساس درجه حرارت اتاق تنظیم می‌نماید.

نصب کولر گازی ال جی در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

48000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

ایستاده

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV48FS3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *