کولرگازی جی پلاس مدل GAC-TE

G Plus Split Model GAC-TE

  • موقعیت نصب دیواری
  • نحوه عملکرد سرمایشی و گمایشی
  • رده مصرف انرژی A
  • مجهز به ریموت کنترل
  • میزان گردش هوا در ساعت 1450/1450
  • دارای نمایشگر روی پنل
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

سری کولرهای GAC-TE در یک ظرفیت ۳۰۰۰۰ و طراحی طلایی رنگ، یکی از کولرهای قدرتمند جی‌پلاس است که ویژه مناطق معتدل طراحی شده است.

جی پلاس به تازگی سری GAC-TE خود را در ظرفیت ۳۰۰۰۰ برای مناطق معتدل به بازار عرضه کرده است. طراحی طلایی رنگ این مدل توجه هر کسی را به خود جلب می‌نماید. جی پلاس در این مدل از کمپرسور هوشمند اینورتر بهره برده که مصرف برق کمتری نسبت به مدل‌های معمولی دارد.

کولر گازی اینورتر جی پلاس مدل GAC-TE30LU3 کم مصرف و دارای برد کاهنده مصرف انرژی مناسب برای مناطق گرمسیری می باشد این مدل از کولر گازی با توجه به ظرفیتی که دارا می باشد، در سری کولر های GAC-TE قرار گرفته است.

وقتی فناوری اینورتر به دنیا معرفی شد، انقلابی در الگوی مصرف وسایل الکترونیکی ایجاد کرد. با وجود این فناوری، کولر گازی جی پلاس ۳۰۰۰۰ بدون اینکه نیازی به خاموش و روشن کردن مداوم داشته باشد، دمای مطلوب محیط را حفظ می‌کند. یکی دیگر از مزایای این کمپرسور هوشمند، عملکرد کم صدای آن است.

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-TE30LU3 با وجود ویژگی های منحصر به فرد مانند کمپرسور قدرتمند اینورتر (کم مصرف)، تایمر زمان بندی، حالت خواب و شروع خودکار، رطوبت زدایی، سرمایش Dual operation و حسگر های حرارتی می تواند نیاز کاربران را به طور کامل رفع کند.

جی پلاس در این کولر از نوعی فیلترهای مخصوص دوگانه استفاده کرده که به نظر می‌رسد راه حلی مناسب برای هوای سرد و آلوده محیط باشد. این شرکت ساز وکار این فیلتر دوگانه را بدین شکل شرح می‌دهد که در مرحله اول ذرات گرد و غبار و در مرحله دوم دود، باکتری و مواد آلرژی زای هوا را جذب می‌کند.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

30000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-TE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *