کولرگازی جی پلاس مدل GAC-TM JN1

G Plus Split Model GAC-TM JN1

  • دارای ریموت کنترل
  • نوع برق مصرفی تک فاز
  • پرتاب باد به صورت چهار جهته
  • رده مصرف انرژی A
  • قابلیت رطوبت گیری هوا
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولرگازی مدل GAC-TM24JN1/GAC-TM24JU1 محصولی از برند جی پلاس است که در دو حالت سرمایش و گرمایش عمل می‌کند. این محصول هم مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود. این یونیت با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود.

کولر گازی و اسپلیت GAC-TM24JN1 رنگ سفید یکی از کولر گازی های جی پلاس می باشد. این کولر گازی برای مناطقی با آب و هوای معتدل یا T1 مناسب است. کولر گازی جی پلاس GAC-TM24JN1 دارای ظرفیت ۲۴۰۰۰ است و برای محیط هایی با ابعاد متوسط مناسب است. کمپرسور این کولر گازی دارای تکنولوژی اینورتر است و در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و سرمای بسیار خوبی را تولید می کند. کمپرسور کولر گازی ۲۴۰۰۰ جی پلاس GAC-TM24JN1 دارای تکنولوژی Gold Fin است و از زنگ زدن آن جلوگیری می کند و طول عمر بالایی دارد.

برای این محصول حالت خواب (Sleep Mode) هم در نظر گرفته شده است؛ در این حالت دستگاه به‌صورت خودکار بهترین شرایط خواب شما را تشخیص داده و همواره دما را در حالت مناسب نگه می‌دارد. این محصول از برند جی پلاس برای استفاده در مناطق با آب و هوای معتدل و گرم مناسب است.

کولر گازی GAC-TM24JN1 دارای قابلیت رطوبت گیری هوا یا Dry نیز می باشد و هوای مطبوعی را تولید می کند. شما در این بخش می توانید قیمت کولر گازی GPlus GAC-TM24JN1 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن از بانه اقدام نمایید. در صورتی که به کولر گازی برای مناطق گرمسیری احتیاج دارید می توانید سراغ کولر گازی جی پلاس GAC-TM24JN3 بروید.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

12000, 18000, 24000, 9000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-TM JN1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *