کولرگازی جی پلاس مدل GAC-TM JN3

GPlus Split Model GAC-TM JN3

  • مجهز به قابلیت رطوبت زدایی Dry
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • عملکرد سرمایش وگرمایش
  • امکان خنک کنندگی سریع
  • مناسب برای مساحت 140 متر مربع
  •  پرتاب باد چهار جهته
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

سری کولرهای GAC-TM در دو مدل مناسب مناطق غیرگرمسیری و گرمسیری قابل تهیه هستند؛ این کولرها با دارا بودن ظرفیت‌های موتور متنوع و امکاناتی نظیر موتور قدرتمند اینورتر، امکان گرمایش و سرمایش سریع، تایمر، حالت خواب و شروع خودکار، حالت سلامت، رطوبت‌زدایی، پره‌های طلایی، هم سرمایش و گرمایش و دارابودن حسگرهای حرارتی یک پکیج کامل محصولی را به شما ارائه می‌کنند.

گلدیران، برند جی پلاس را در سال ۱۳۹۷ با تولید انواع تلویزیون به بازار لوازم برقی ایرانی معرفی نمود و پس از آن اقدام به تولید انواع سیستم‌های تهویه مطبوع نظیر دستگاه تصفیه هوا، فن کویل، داکت اسپلیت و کولر گازی نمود. در این میان کولر گازی جی پلاس جدیدترین محصول تولیدی شرکت گلدیران است که این شرکت قصد دارد آنرا جایگزین مناسبی برای کولرهای گازی و اسپلیت ال جی قرار دهد.

کمپرسور کولر گازی ۲۴۰۰۰ جی پلاس GAC-TM24JN3 دارای تکنولوژی Gold Fin است و طول عمر بالایی دارد. جی پلاس کمپرسور این کولر گازی را تا ۵ سال ضمانت کرده است. کولر گازی اسپلیت جی پلاس GAC-TM24JN3 دارای حالت Health Mode است و باکتری ها و ویروس های موجود در هوا را از بین برده و هوای تمیزی در اختیار شما قرار می دهد. همچنین دارای قابلیت رطوبت زدایی یا Dry است و هوای مطبوعی را تولید می کند.

کولر گازی جی پلاس در سری GAC-TM از جمله محصولات این برند نوظهور بوده که برای مناطق معتدل و گرمسیری کشورمان طراحی شده است. این سری در ظرفیت‌های متنوع تولید می‌شود و به کمپرسور هوشمند اینورتر مجهز است. از دیگر قابلیت‌های این سری می‌توان به حالت خواب آرام، سرمایش سریع، فیلترهای دوگانه اشاره کرد. مواردی که عرض کردیم، تنها بخشی از ویژگی‌های این محصول پرقدرت از شرکت گلدیران را تشکیل می‌دهند.

کم صدا بودن کولرهای گازی نسبت به کولرهای آبی یکی دیگر از تفاوت های این دو سیستم خنک کننده است. یکی از پرکاربرد ترین سیستم‌های تهویه هوا و سرمایشی گرمایشی در دنیا، کولر گازی است. از ویژگی های این دستگاه می‌توان به صدای کم در حین کار و طول عمر بالا و هزینه پایین نگهداری اشاره کرد. این محصولات در مود سرد، هم دما و هم رطوبت و گرد و غبار را کاهش می‌دهند.

نصب کولر گازی جی پلاس در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

12000, 18000, 24000, 9000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

ایران

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

تایمر

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی جی پلاس مدل GAC-TM JN3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *