کولرگازی گری ۱۲۰۰۰ مدل پلار Polar

Gree Split 12000 Model Polar

31,200,000 تومان

  • پرتاب هوای چهار طرفه
  • امکان اتصال به وای فای
  • سنسور تنظیم خودکار دما محیط
  • موتور روتاری T3 و گاز مبرد R410
  • برچسب مصرف انرژی A+++
  • مجهز به فیلتر ضد باکتری
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی گری ۱۲۰۰۰ مدل پلار Polar یک سیستم تهویه مطبوع تک فاز با ظرفیت ۱۲۰۰۰ BTU می باشد که قادر است مساحت حدودی ۲۰ الی ۲۵ متر مربعی را تحت پوشش قرار دهد. این مدل از کولر گازی گری قادر به تولید همزمان سرما و گرما می باشد که به لطف آن برای تمامی فصول سال به عنوان سیستم تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گری نیز با توجه به اینکه بزرگترین تولید کننده کولر در جهان است، این اسپلیت گازی را با تکنولوژی های پیشرفته معرفی می کند. به عنوان مثال از گاز مبرد زیست محیطی استفاده می کند که باعث می شود به لایه ازون آسیبی نرسد و در نتیجه به کاهش گرمایش جهانی کمک می کند.

از مشخصات و ویژگی های کولر اسپلیت گری ۱۲۰۰۰ پلار ، رادیات طلایی ، تایمر ۲۴ ساعته ، حالت خواب ، کابل و لوله مسی ۵ متر و … اشاره کرد . فروشگاه اینترنتی بانه دات کام انوع مدل کولر را در برندهای مختلف موجود کرده تا نیاز کاربران را در تمامی فصل های سال برآورده کند.

اجزای کولر گازی

بخش دوک اسپلیت دیواری گری ۱۲۰۰۰ پلار در داخل ساختمان نصب خواهد شد. این بخش خوای تولید شده را در داخل ساختمان توزیع خواهد کرد. هر یک از این دو بخش به صورت جدا از هم نصب خواهند شد و هر کدام از آنها وظیفه‌ی مختص به خود را بر عهده دارند. این دو بخش از طریق لوله‌های مسی جهت انتقال هوا با یکدیگر ارتباط داده خواهند شد.

این محصول بی نظیر نیز به دلیل عملکرد سریع و کارکرد سرمایشی و گرمایشی عالی آن قطعا برای بسیاری از افراد مشکل پسند گزینه مناسبی خواهد بود. کولر گازی گری در انواع متفاوتی به بازار عرضه شده است که مدل کولر گازی گری پلار به صورت اسپلیت دیواری تک پنل عرضه شده است و با وجود نصب و راه‌اندازی آسان قطعا از خرید آن دلسرد نخواهید شد.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

12000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

اینورتر دار, بدون اینورتر

میزان صدا

53 دسی بل

گارانتی

دارد

کشور سازنده

چین

مصرف انرژی

A+++

موقعیت نصب

دیواری

صفحه نمایشگر

LED

کنترل از راه دور

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۱۲۰۰۰ مدل پلار Polar”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *