کولرگازی گری ۱۲۰۰۰ مدل GWH اینورتر دار

Gree Split 12000 Model GWH with inverter

20,850,000 تومان

  • محدوده عملکرد دمایی T3
  • عملکرد به صورت سرمایشی و گرمایشی
  • دارای اینورتر DC
  • متراژ قابل پوشش 20 الی 25 مترمربع
  • گرید مصرف انرژی ++A
  • مجهز به فیلتر آنتی باکتریال
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی گری روش دقیق حفظ دما را در اتاق شما فراهم می کند. بنابراین ، در هر زمان که بخواهید می توانید از خنک کننده و راحتی طبیعی لذت ببرید.

گری به جای خنک کردن مستقیم اتاق ، هوای خنک را در کل فضا پخش می کند ، بنابراین هوای خنک مستقیماً با مردم برخورد نمی کند. از ویژگی پرتاب سه بعدی تأمین هوای خنک از بالا می باشد. این امر باعث تهویه ای سالمتر می شود و باعث می شود اتاق بیش از حد سرد نشود.

کولر گازی اینورتردار ۱۲۰۰۰ گری مدل GWH دارای توان ۱۲۰۰۰ بی تی یو برای فضاهای تا ۴۵ متر مربع می تواند پاسخ گویی کامل داشته باشد . این کولرگازی دارای گاز R410A می باشد که قدرت اصلی آن به علت کار در اختلاف دمای بالا و پایین است که به راحتی می توان آن را در مناطق سرد و گرم استفاده کرد.

کولر گازی ۱۲ هزار اینورتر گری GWH از دسته کولر گازی های ظرفیت پایین گری می باشد که قادر است فضای ۳۵ متر را پشتیبانی کند. این دستگاه دو تیکه، شامل کمپرسور و پنل دیواری می باشد که قابلیت تولید سرما و گرما را دارد. یعنی هم در فصل گرم تابستان و زمستان می توانید از سرما و گرمای آن بهره ببرید.

در داخل کمپرسور این اسپیلت برد اینورتر وجود که مصرف انرژی آن را به طور چشم گیری کاهش می دهد. به طوری مصرف انرژی آن از طریق ریموت کنترل و قابلیت I Control Ampere قابل تغییر به ۴، ۶ و ۸ آمپر است. (با تغییر دادن آمپر آن از ظرفیت های کمتر آن بهره ببرید). پنل این دستگاه که روی دیوار نصب می شود به رنگ سفید براق و دمپر های ۴ جهته و برقی می باشد و می تواند تا ۱۰ متر باد را پرتاب کند. رادیات این اسپیلت مسی و طلایی می باشد که برابر تغییرات آب و هوایی و هوای شرجی بسیار مقاوم است.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

12000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410a

محدوده عملکرد دمایی

T3

اینورتر DC

دارد

نمایشگر دیجیتال روی پنل

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۱۲۰۰۰ مدل GWH اینورتر دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *