کولرگازی گری ۱۲۰۰۰ مدل q4matic

Gree Split 12000 Model q4matic

22,800,000 تومان

  • برچسب مصرف انرژی A
  • پره ها 4 جهته و ضد فرسایش
  • نوع کارکرد سرد و گرم
  • امکان خنک‌کنندگی سریع
  • دارای موتور قدرتمند روتاری
  • محدوده عملکرد دمایی T3
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی گری کیوفورماتیک ۱۲۰۰۰ از کلاس آب و هوایی T3 تبعیت می کند یعنی متناسب با مناطق گرم و خشک کشور بوده و با قدرت بالایش هر نوع محیطی را تحت پوشش خود قرار می دهد.

گاز مبرد بکار گرفته شده در کولر گازی گری از نوع R410 است. قدرت پرتاب باد در چهار طرف هوایی خنک انتشار می دهد و در نهایت وجود فیلتر بهداشتی به شما تنفس هوای سالم را هدیه می دهد.

همچنین اسپلیت گازی کیوفورماتیک به دلیل بهره گیری از فیلتر آنتی باکتریال می تواند فضا را ضدعفونی و پاک کند. بسیاری از ذرات معلق هوا، گرد و غبار و آلودگی های دیگر با استفاده از این سیستم تهویه مطبوع برطرف می‌ شود.

قیمت کولر گازی کیوفورماتیک ۱۲۰۰۰ به نسبت مدل های S4 Matic تقریبا کمی گران تر است که شما می توانید آن را از فروشگاه برگ و باد با مناسب ترین قیمت تهیه و خریداری نمایید.

تمامی کولر گازی ها برای خنک کردن محیط از نوعی گاز مبرد استفاده می کنند. این گاز انواع مختلفی دارد. شرکت گری در کولرگازی Q’۴Matic-H12C3 از گاز مبرد مدل R410 بهره گرفته است. این گاز در حال حاضر یکی از بهترین های موجود در بازار بوده که مورد تایید سازمان محیط زیست قرار گرفته است.

شرکت گری با تدبیر هوشمندانه در کولر گازی Q 4Matic از یک فیلتر بهداشتی به هدف تولید هوایی سالم استفاده کرده است. فیلتر بهداشتی با عبور هوای نامطبوع از چند لایه و تبدیل آن به هوایی سالم تنفس دمایی سالم را خواهان است. این کولر با از بین بردن میکروارگانیسم و گرد و غبار موجود، هوای سالم را به کاربران تحویل می دهد. طوری که با وجود این فیلتر دیگر نگران ذرات گرد و غبار نباشید و با خیال راحت از هوای پاکیزه لذت ببرید.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

12000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

ندارد

گاز مبرد

R410a

محدوده عملکرد دمایی

T3 (بالا)

اینورتر DC

ندارد

نمایشگر دیجیتال روی پنل

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۱۲۰۰۰ مدل q4matic”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *