کولرگازی گری ۱۲۰۰۰ مدل q4matic فقط سرد

Gree Split 12000 Model q4matic cold only

22,800,000 تومان

  • عملکرد فقط به صورت سرد
  • میزان صدا 48 دسی بل
  • محدوده عملکرد دمایی T3
  • مجهز به فیلتر ضد باکتری
  • دارای نمایشگر دیجیتال روی پنل
  • کیفیت بالا و طراحی منحصر بفرد
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی ۱۲۰۰۰ گری Q4MATIC از سری اسپیلت های دیواری کمپانی GREE می باشد. کولر گازی گری کیوفورماتیک از دو یونیت داخلی و  خارجی ساخته شده است که بسیار بادوام و باکیفیت هستند. این کولر با ظرفیت ۱۲۰۰۰ بی تی یو برای محیط هایی با متراژ پایین بسیار مناسب می باشند.

کولر گازی گری ۱۲۰۰۰ مدل کیو فور ماتیک از قیمت مناسب ترین مدل های گری محسوب می شوند که در ساخت آنها از به صرفه ترین مواد اولیه استفاده شده است و همچنین در چرخه سرمایش آنها از مبرد R410 بهره گرفته شده که از نظر قیمت اولیه خرید جزء مقرون به صرفه ترین انواع گاز های مبرد در جهان است.

البته نا گفته نماند که به کار گیری گاز R410 در سیکل های تبریدی و تقاضای آن به دلیل تاثیرات مخرب زیست محیطی خصوصا تخریب لایه اُزن،در خیلی از کشورها رو به اتمام است و همین کاهش تقاضا در بازار باعث پایین آمدن قیمت این نوع گاز شده است.

علاوه بر این کولر گازی گری کیوفورماتیک ۱۲۰۰۰ از کلاس آب و هوایی T3 تبعیت می کند یعنی متناسب با مناطق گرم و خشک کشور بوده و با قدرت بالایش هر نوع محیطی را تحت پوشش خود قرار می دهد. گاز مبرد بکار گرفته شده در کولر گازی گری از نوع R410 است. قدرت پرتاب باد در چهار طرف هوایی خنک انتشار می دهد و در نهایت وجود فیلتر بهداشتی به شما تنفس هوای سالم را هدیه می دهد.

کولر گازی گری ۱۲۰۰۰ مدل کیو فور ماتیک مجهز به تکنولوژی تصفیه هوای سرد پلاسما GREE است. این تکنولوژی بر پایه توانایی یونیزه کردن است که به وسیله آن ۹۰ درصد از باکتری ها را خنثی می کند و همچنین دارای خواص دئودورانت است و یون های منفی هوا را برای ایجاد حساسیت و آلرژی کم می کند.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

12000

نوع عملکرد

سرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

ندارد

گاز مبرد

R410a

محدوده عملکرد دمایی

T3 (بالا)

اینورتر DC

ندارد

نمایشگر دیجیتال روی پنل

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۱۲۰۰۰ مدل q4matic فقط سرد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *