کولرگازی گری ۱۸۰۰۰ مدل GWH اینورتر دار

Gree Split 18000 Model GWH with inverter

30,900,000 تومان

  • دارای نمایشگر دیجیتال
  • ظرفیت عملکرد 18000
  • مجهز به دو حالت عملکرد
  • رده مصرف انرژی A
  • قابلیت تنظیم سرعت هوا
  • متراژ قابل پوشش 30 تا 45 متر مربع
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی ۱۸۰۰۰ گری مدل GWH دارای دو عملکرد سرد و گرم است و از نوع کولر گازی بدون اینورتر ساخت شرکت گری می باشد. موتور به کار برده شده در این کولر گازی روتاری بوده و یکی از بهترین نوع کمپرسورها برای چنین دستگاهی است. این کولر گازی ۱۸۰۰۰ گری با توجه به ظرفیت آن برای اتاق های با متراژ بین ۳۰ تا ۵۰ متر مربع عالی خواهد بود.

فیلتر کربن فعال در کولر گازی گری ویژگی جذب و نگهداری مولکول های گاز را دارد. سطح فیلتر از میلیون ها منافذ کوچک تشکیل شده است. با وجود این منافذ ، بسیاری از گازهای سمی ساطع کننده بوی بدن گرفتار می شوند.

کولر گازی گری ۱۸۰۰۰ مدل GWH یکی از انواع کولر گازی‌های شرکت گری محسوب می‌شود. شرکت گری به دلیل ارائه محصولات با کیفیت یکی از پرطرفدارترین برندهای موجود در بازار، در زمینه کولر گازی است. کولر گازی ۱۸۰۰۰ گری GWH به دلیل داشتن قابلیت‌های فوق العاده، از محصولات پرفروش این گروه تولیدی بشمار میرود.

این کولر گازی گری به علت کیفیت بالای ساختاری و زیبایی ظاهری توانسته به یک از پر فروش های دنیای کولر گازی تبدیل گردد. بهره بردن از با کیفیت ترین مواد اولیه در ساخت بدنه این دستگاه موجب بالا بردن دوام و عمر آن شده است.

قسمت دیگر کولر گازی گری شامل یونیت خارجی است. این بخش در واقع قلب کولر گازی به حساب می آید و کلیه اجزای اصلی در آن قرار گرفته است. بر همین اساس دارای وزن بیشتری نسبت به پنل داخلی بوده. که این وزن معادل ۲۹.۵ کیلوگرم است. بدنه این پنل از با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است. زیرا این یونیت باید در قسمت بیرون از اتاق نگهداری شود.

برای این کولرگازی سرد و گرم گری از گاز مبرد استفاده شده که این گاز بر خلاف گاز های قدیمی که در کولر گازی های مدل قدیمی به کار می رفت کاملا بی خطر می باشد و صدمه ای به انسان و یا جانداران دیگر و همچنین لایه ازون وارد نمی سازد و کاملا گازی استاندارد و بی ضرر است که کم ترین خطر احتمالی را به محیط زیست وارد می سازد.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

18000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410a

محدوده عملکرد دمایی

T3

اینورتر DC

دارد

نمایشگر دیجیتال روی پنل

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۱۸۰۰۰ مدل GWH اینورتر دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *