کولرگازی گری ۲۱۰۰۰ مدل accent

Gree Split 21000 Model accent

  • نوع عملکرد سرمایشی و گرمایشی
  • محدوده عملکرد جغرافیایی T1
  • قدرت سرمایش بسیار بالا
  • دارای گاز مبرد R410-A
  • مصرف انرژی بسیار پایین
  • برخورداری از کیفیت بسیار بالا
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی اکسنت گری Gree Accent از جمله پیشرفته ترین سیستم های تولید شده در شرکت گری می باشد. این انتخابی بدون اغراض است که شاید گفت از بهترین دستگاههای بدون اینورتر موجود در بازار نیز باشد. کولر گازی اکسنت Accent گری Gree مجهز به تمام جدیدترین تکنولوژی ها برای ارائه بیشترین راحتی، قدرت، قابلیت اطمینان و کارایی می باشد.

از ویژگی های این محصول می توان به مبرد آن اشاره کرد که برند گری توانسته برای این سری گاز مبرد R410-A تعبیه کند که از ویژگی های مثبت آن ها می باشد. علاوه بر این باید گفت که این سری از محصولات گری از فناوری اینورتر بهره نمی برند که برای کسانی که این فناوری برایشان مهم نیست می تواند گزینه‌ای بسیار مناسب باشد.

همچنین باید اشاره کرد که کمپانی گری موفق شده برای کولر گازی دیواری گری ۲۱۰۰۰ مدل ACCENT-A21H1 کمپرسور روتاری تعبیه کند که از بهترین موتور های موجود در کولر گازی ها می باشد.

کولر گازی های سری ACCENT از ویژگی های متعددی بهره می برند که همین امر باعث شده از طرفدارن زیادی برخوردار باشند. از ویژگی های این محصول می توان به عملکرد پرتاب باد (۳D airflow) اشاره کرد که با استفاده از آن به راحتی هوا در تمامی گوشه و نقاط پخش می شود و هوای یکنواخت ایجاد می کند. همچنین این این کولر گازی از عملکرد توربو (TURBO) نیز برخوردار می باشد.

عملکرد توربو در کمترین زمان ممکن با استفاده از حداکثر توان خود شروع به کار کرده و در کمترین زمان ممکن فضای مورد نیاز را به دمای مطلوب می رساند. از همه‌ی این ها گذشته می توان به حالت خواب راحت این محصول اشاره کرد، با فعال کردن این حالت کولر گازی در هر ساعت ۱ درجه به دمای دستگاه شما اضافه می کند که شما بتوانید خوابی راحت داشته باشید.

گاز مبرد R410-A نسل جدید مبرد ها می باشد که بهترین جایگزین مبرد R22 می باشد. گاز مبرد R410-A از ترکیب دو گاز R125 و R32 با نسبت برابر ۵۰ به ۵۰ ساخته می شود. این گاز دارای سرمادهی بسیار مناسبی است و نقطه جوش آن در حدود ۵۱- درجه سانتی گران اتفاق می افتد. علاوه بر این ها باید اشاره کرد که این مبرد دوست دار محیط زیست می باشد و هیچگونه اثری رو لایه اوزون نمی گذارد.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

21000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

ندارد

گاز مبرد

R410a

محدوده عملکرد دمایی

T1 (متوسط)

اینورتر DC

ندارد

نمایشگر دیجیتال روی پنل

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۲۱۰۰۰ مدل accent”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *