کولرگازی گری ۲۴۰۰۰ مدل پلار Polar

Gree Split 24000 Model Polar

33,400,000 تومان

  • پرتاب هوای چهار طرفه
  • امکان اتصال به وای فای
  • سنسور تنظیم خودکار دما محیط
  • موتور روتاری T3 و گاز مبرد R410
  • برچسب مصرف انرژی A+++
  • مجهز به فیلتر ضد باکتری
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی گری اینورتر پلار ۲۴۰۰۰ مدل Polar یک سیستم تهویه مطبوع با ظرفیت ۲۴۰۰۰ BTU است که از یک موتور تک فاز بهره برده است و برای ساختمان هایی با مساحت ۵۵ الی ۷۵ متر مربعی مناسب و کارآمد می باشد. موتور این مدل از کولر گازی گری از نوع روتاری T3 و مجهز به کیت اینورتر می باشد که برای مناطق آب و هوایی گرم و حاره‌ای بازدهی و راندمان بسیار عالی را خواهد داشت.

موتور روتاری با قدرت زیاد وظایف خود را به درستی انجام می دهد و در سایلنت ترین حالت ممکن هوا را با استفاده از پره های تعبیه شده درون پنل داخلی به بیرون می فرستد. گازمبرد استفاده شده در کولر گازی پلار با ظرفیت ۲۴ هزار R410a می باشد که گازی کاملا سازگار با محیط زیست است و مهر تائیدیه ی سازمان محیط زیست را گرفته است.

توانایی دو عملکرد سرد و گرم را دارد از این رو کاربران می توانند در دو فصل تابستان و زمستان از آن استفاده کنند. در دسته ی کلاس T3 قرار گرفته است و مخصوص مناطق گرم و حاره ای است. فناوری TURBO یکی دیگر از قابلیت های جذاب این محصول است که با فعال کردن آن خنک کنندگی سریع را در اختیار کاربران قرار می دهد.

فن آوری گری

فن آوری نوآورانه تمیز کردن خودکار اواپراتور Gree و فرآیند تغلیظ، یخ زدگی، استریل کردن و یخ زدایی، آلودگی را از بین می برد، بو را دور نگه می دارد و به شما اجازه می دهد آزادانه نفس بکشید.

کولر گازی گری پلار در ظرفیت های ۱۲۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ بازار شده است که مدل ۲۴ هزار آن برای متراژ ۴۵ تا ۶۰ متر مربع بهترین گزینه خواهد بود و می تواند به خوبی پاسخگوی این متراژ باشد. بنابراین اگر به دنبال محصولی کارآمد برای خنک سازی محیط مورد نظر خود با این متراژ می باشید، این کولرگازی انتخابی مناسب خواهد بود.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

24000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410a

محدوده عملکرد دمایی

T3 (بالا)

اینورتر DC

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۲۴۰۰۰ مدل پلار Polar”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *