کولرگازی گری ۲۴۰۰۰ مدل accent

Gree Split 24000 Model accent

36,650,000 تومان

  • برچسب مصرف انرژی A
  • نوع کارکرد سرمایشی و گرمایشی
  • محدوده عملکرد دمایی T1
  • دارای نمایشگر دیجیتالی
  • پره ها 4 جهته و ضد فرسایش
  • مناسب برای محیط های 35 تا 50 متر
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری اکسنت از دو پنل تشکیل شده که شامل یونیت داخلی و خارجی می باشد. رنگ یونیت داخلی که در فضای اتاق شما نصب می شود سفید است و می توان گفت دکوراسیونی آراسته دارد. نشانگر های LED دیجیتال بر روی این پنل مدیریت و کنترل توابع را برایتان آسان می سازند.

کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ مدل اکسنت Gree Accent از دستگاه های کم مصرف و بدون اینورتر است. در سیستم مبرد این کولر گازی گری Gree از گاز مبرد R410a استفاده شده است. به دلیل مصرف برق کم این مدل، یک گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه برای اکثر کاربری ها می باشد.

کولر گازی گری اکسنت ۲۴۰۰۰ دارای دو واحد اصلی می باشد که پنل اصلی آن داخل اتاق نصب می شود و پنل خارجی در بیرون از خانه و یا خارج از محیطی که می خواهید کولر گازی را استفاده کنید، قرار می گیرد.

طراحی یونیت داخلی بسیار زیبا و یکدست است. رنگ بدنه آن سفید بوده و بر روی کناره های پنل یک طرح شیک همراه با نوار نقره ای قرار گرفته است.

مجموعه شرکت های گری در راستای پیروی از پروتکل ۱۹۹۷ کیو تو جهت پایین آوردن گازهای گلخانه ای و حفاظت از محیط زیست و لایه ازن با بکار گیری گاز R410a در سیستمهای سرمایشی خود و همچنین مدل اکسنت Accent ، توانسته است استاندارد های لازم را در این راستا کسب نماید.

پس از انتخاب مدل و برند مورد نظر، مهم ترین معیاری که خریدار به آن توجه می کند، ظرفیت اسپلیت است. چراکه ظرفیت یک کولر رابطه ی مستقیمی با فضا و محیطی که قرار است در آن قرار بگیرد دارد. ظرفیت کولر گازی با BTU نمایش داده می شود و هر چقدر مقدار این عدد بالاتر باشد، برای محیط های بزرگ‌تر مناسب تر خواهد بود.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

21000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

ندارد

گاز مبرد

R410a

محدوده عملکرد دمایی

T1 (متوسط)

اینورتر DC

ندارد

نمایشگر دیجیتال روی پنل

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۲۴۰۰۰ مدل accent”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *