کولرگازی گری ۲۴۰۰۰ مدل GWH اینورتر دار

Gree Split 24000 Model GWH with inverter

45,300,000 تومان

  • ظرفیت عملکرد 24000
  • دارای تایمر روشن و خاموش
  • رده مصرف انرژی A+++
  • متراژ قابل پوشش 45 تا 60 متر مربع
  • نوع کمپرسور روتاری
  • مجهز به اینورتر DC
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی اینورتردار ۲۴۰۰۰ گری مدل GWH از جذاب ترین مدل های بازار می باشد. این کولر گازی با ظرفیت ۲۴۰۰۰ BTU برای متراژهایی تا ۸۵ متر پاسخگویی خواهد داشت. نوع کاربری آن هم خانگی و هم تجاری است یعنی می توان به راحتی در مغازه و محل کار نیز از آن استفاده کرد.

موتور روتاری موجود در این کولر گازی گری برای مناطق با شرایط آب و هوایی گرمسیری و حاره ای T3 ساخته اند. تحمل دمای کمپرسور تا ۶۰ درجه سانتی گراد از خصوصیات این کمپرسور است. همچنین دارای رادیاتور طلایی می باشد. کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری دو عملکرد دارد و قابلیت ایجاد هوای سرد و همچنین هوای گرم را دارا می باشد.

از اصلی ترین ویژگی های این محصول گاز مبرد R410A است که هم به عنوان گاز سرمایشی و هم گرمایشی داخل  کمپرسور بیشترین بازدهی را دارد . علاوه بر این این گاز برای محیط زیست نیز کم ترین ضرر را دارد . کولر گازی اینورتردار ۲۴۰۰۰ گری مدل GWH  با ۵ متر سیم مسی عرضه می شود.

کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری اینورتر دار همان گونه که پیش تر گفته شد دارای دو بخش است. که یکی از آن ها به یونیت داخلی شناخته می شود. یونیت داخلی کولر گازی گری بر روی دیوار نصب می شود. بدنه ای به رنگ سفید دارد که این رنگ باعث شده تا به هر نوع دیوار با هر رنگی که داشته باشد بیاید و با آن در تضاد نباشد.

کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری علاوه بر یونیتی که در داخل اتاق قرار می گیرد و هوای اتاق را بسته به نوع کارکردش سرد یا گرم می کند، شامل بخشی دیگر نیز می باشد که به یونیت خارجی نامیده می شود. یونیت خارجی در فضای بیرون قرار داده می شود و باید در محیط باز باشد تا هوای مطبوع را ایجاد نماید.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

24000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410a

محدوده عملکرد دمایی

T3

اینورتر DC

دارد

نمایشگر دیجیتال روی پنل

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۲۴۰۰۰ مدل GWH اینورتر دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *