کولرگازی گری ۲۴۰۰۰ مدل GWH بدون اینورتر

Gree Split 24000 Model GWH without inverter

35,300,000 تومان

  • ظرفیت عملکرد 24000
  • دارای تایمر روشن و خاموش
  • رده مصرف انرژی A+++
  • متراژ قابل پوشش 45 تا 60 متر مربع
  • نوع کمپرسور روتاری
  • عملکرد سرمایشی و گرمایشی
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولرگازی گری ۲۴۰۰۰ مدل GWH در زیر ماکزیمم درجه حرارت ۵۹ درجه سانتی گراد با راندمان عالی خنک کنندگی لازم را تامین می کند. کمپسور روتاری تروپیکال برای مناطق گرمسیر طراحی شده است و یا مناطقی که دوره گرمایی طولانی تری دارند. سیستم دو محور این کمپرسور روتاری کولر گازی گری موجب عملکرد بهتر آن در درجه حرارت های بالای محیط شده است.

کولر گازی ۲۴۰۰۰ سرد و گرم گری مدل GWH دارای رادیات مسی و طلایی می باشد. چون کمپرسور بیرون از خانه قرار می گیرد رادیات آن در معرض سرما، گرما، برف، باران و آب هوای شرجی قرار می گیرد. حالا اگر جنس رادیات خوب نباشد طی سالیان کم زنگ و پوسیده می شود. به همین دلیل گری از رادیات مسی در کولر گازی های خود استفاده می کند

از قابلیت های هوشمند کولر گازی ۲۴۰۰۰ هزار گری متور T3 سیستم Wi-Fi آن می باشد که مزیت های خوبی دارد. با روشن کردن سیستم وای فای این دستگاه می توانیم از راه دور کولر گازی را مدیریت و کنترل کنیم. این سیستم زمانی خیلی کاربرد دارد که کسی خانه نیست و قبل از اینکه به خانه برسیم از طریق گوشی می توانیم اسپیلت را روشن کنیم.

گاز مبرد R410 در این کولر گازی گری کار ایجاد هوای سرد را بر عهده دارد. ویژگی عالی دیگری که می توان برای این دستگاه نام برد برخورداری آن از قابلیت اتصال به WIFI است. همچنین دارای کنتاکتور، فن گلد، سنسور تنظیم خودکار دما محیط بوده و پرتاب باد ۴ جهته دارد.

کولرگازی گری gwh 24000 پنل مخفی وایفای دار دارای کمپرسور روتاری قدرتمند است که با فرکانس محدوده عملکرد تعیین شده بازدهی و صرفه جویی بالایی ایجاد می کند که میزانی چند برابر کمپرسورهای معمولی دارد. این کمپرسور با کنترل و تنظیم کردن سرعت دور موتور، باعث تنظیم مداوم دمای محیط بر روی دمای مورد نظر می شود.

کولر گازی گری دارای صدایی کم است و در زمان کار کردن و روشن بودنش تنها صدایی برابر ۵۱ دسی بل دارد. این صداها بسته به میزان کار و درجه سرعت کولر گازی متغییر هستند به همین دلیل دارای بازه ی صدایی است اما در هر صورت حتی در اوج کار دستگاه صدایی کم از آن بلند می شود که به هیچ وجه آزار دهنده نیست.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

24000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

ندارد

گاز مبرد

R410a

محدوده عملکرد دمایی

T3

اینورتر DC

ندارد

نمایشگر دیجیتال روی پنل

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۲۴۰۰۰ مدل GWH بدون اینورتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *