کولرگازی گری ۲۴۰۰۰ مدل q4matic

Gree Split 24000 Model q4matic

38,150,000 تومان

  • عملکرد به صورت سرمایش و گرمایش
  • دارای ریموت کنترل
  • محدوده عملکرد دمایی T3
  • برچسب مصرف انرژی A
  • قابلیت تنظیم سرعت فن
  • متراژ خنک کنندگی 30 تا 70 متر
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی گری Q4 Matic 24000 یکی از سیستم های تهویه مطبوع گری است که برای کاربرانی که دارای ساختمانی با محیط ۵۵ الی ۸۰ متر مربعی مناسب می باشد. این سیستم تهویه مطبوع گری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر کدام دارای وظایف خاصی می باشند. شرکت گری این کولر گازی ۲۴ هزار را به صورت پک بسیار کامل و آکبند عرضه نموده است که از کاهش هزینه و خرید قطعات اضافی جلوگیری خواهد کرد.

ویژگی X-Fan به طور خودکار رطوبت اضافی را با توقف دستگاه از بین می برد و از رشد کپک و باکتری برای تامین هوای سالم و تمیز جلوگیری می کند، بنابراین می توانید از هر لحظه در خانه خود لذت ببرید.

گاز مبرد سازگار با محیط زیست طراحی شده با گاز مبرد سازگار با محیط زیست R410، که متعهد به خنک کنندگی با عملکرد بالا و پتانسیل بسیار کم در گرمایش جهانی (GWP) 675 است. کولر گازی گری Q4 matic خاصیت تخریب لایه ازن را ندارد. کولر گازی گری q4matic با مبرد R410 عملکرد خنک کنندگی فوق العاده ای را ارائه می دهد و از مصرف انرژی مناسبی برخوردار است.

از مورادی که بر افزایش کیفیت هوای تولید و منتقل شده در ساختمان تاثیر بسیار زیادی گذاشته است، وجود فیلتر تصفیه هوای چند لایه و آنتی باکتریال می باشد. این فیلتر در یونیت داخلی کولر گازی گری کیو فور ماتیک ۲۴۰۰۰ قرار گرفته است که مانند سدی قبل از ورود هوا به محیط ساختمان آن را تصفیه خواهد کرد.

فیلتر تعبیه شده دارای قابلیت آنتی باکتریال و همچنین چند لایه می باشد. این فیلتر هوای تولید شده را قبل از ورود به محیط داخلی در چند مرحله مختلف تصفیه و باکتری زادیی خواهد کرد.

کولر گازی ۲۴۰۰۰ Q 4Matiic از نوع اسپلیت های بدون اینورتر این برند است. ظرفیت سرمایشی آن همان طور که از نامش پیداست ۲۴۰۰۰ بی تی یو بر ساعت است، بنابراین این کولر می تواند گزینه مناسبی برای فضایی با مساحت ۳۰ تا ۷۰ متر مربع باشد.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

24000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

ندارد

گاز مبرد

R410

محدوده عملکرد دمایی

T3 (بالا)

اینورتر DC

ندارد

نمایشگر دیجیتال روی پنل

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۲۴۰۰۰ مدل q4matic”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *