کولرگازی گری ۲۷۰۰۰ مدل accent

Gree Split 27000 Model accent

36,650,000 تومان

  • محدوده عملکرد دمایی T1
  • ظرفیت گرمایش و سرمایش 27000
  • دارای نمایشگر دیجیتال
  • عملکرد به صورت سرد و گرم
  •  مجهز به جدیدترین تکنولوژی ها
  • نوع گاز دستگاه، R410a
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

محصولات سری ACCENT از فناوری اینورتر بهره نمی برند و برای کسانی که این ویژگی اهمیت زیادی ندارد بسیار مناسب می باشد. کولر گازی دیواری گری ۲۷۰۰۰ مدل ACCENT-A27H1 از کمپرسور قدرتمند روتاری بهره می برد که از عملکرد و راندمان بسیار بالای برخوردار می باشد که از نقاط قوت این محصول می باشد. از همه‌ی این ها گذشته باید اشاره کرد که این محصول از گاز مبرد R410-A بهره می برد که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

کارکردن دستگاه در محدوده ولتاژی بسیار گسترده.فن آوری G10 در اینورتر گری می تواند به طور معمول در محدوده ولتاژ ۱۵۰-۲۶۰ V عمل کند که تاثیر ضربه های ولتاژ را بر روی عملکرد دستگاه کاهش می دهد، ثبات عملکرد را بهبود می بخشد و به طور موثر از کل دستگاه محافظت می کند باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.

کولرگازی گری ۲۷۰۰۰ مدل اکسنت از جمله پیشرفته ترین سیستم های تولید شده در شرکت گری می باشد. این انتخابی بدون اغراض است که شاید گفت از بهترین دستگاههای بدون اینورتر موجود در بازار نیز باشد. کولر گازی اکسنت Accent گری Gree مجهز به تمام جدیدترین تکنولوژی ها برای ارائه بیشترین راحتی، قدرت، قابلیت اطمینان و کارایی می باشد.

گاز R410a نصبت به گاز R22 در فشار کمتری مایع می شود و به همین دلیل است که برای سرما دهی مصرف برق کمتری را می طلبد. آزمایشهای انجام شده در محیط و دمای معمولی نشان داده است که مصرف برق در کولر گازی های دارای گاز R410a به میزان ۴۰ درصد کاهش می یابد.

استفاده از فناوری محافظتی قابل اطمینان ، از جمله ابزار تجزیه و تحلیل شکست FMEA و تکنولوژی فن آوری G10 می تواند حتی در تمام انواع آب و هوا های خشن با کیفیت عالی عمل کند.این دستگاه در بیش از ۱۵۰۰ مورد آزمون سخت تایید شده است.

یکی از نکات مهم هر محصول برقی مصرف انرژی آن می باشد. محصولات سری ACCENT جزو کولر گازی های اقتصادی برند گری می باشد و از محصولات بدون اینورتر این کمپانی می باشند. اما باید گفت که برند گری با استفاده از کمپرسور روتاری توانسته مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش دهد. کمپرسور روتاری مانند کمپرسور های پیستونی و کمپرسور اسکرال در سیستم تبرید و تهویه مطبوع کاربرد دارد.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

27000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

ندارد

گاز مبرد

R410a

محدوده عملکرد دمایی

T1 (متوسط)

اینورتر DC

ندارد

نمایشگر دیجیتال روی پنل

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۲۷۰۰۰ مدل accent”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *