کولرگازی گری ۳۰۰۰۰ مدل accent

Gree Split 30000 Model accent

  • ظرفیت گرمایش و سرمایش 30000
  • برچسب مصرف انرژی A
  • قابلیت پرتاب 4 جهته ی باد
  • متراژ قابل پوشش 75 الی 90 مترمربع
  • محدوده عملکرد دمایی T1
  • مجهز به قابلیت توربو
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی اکسنت گری Gree Accent از جمله پیشرفته ترین سیستم های تولید شده در شرکت گری می باشد. این انتخابی بدون اغراض است که شاید گفت از بهترین دستگاههای بدون اینورتر موجود در بازار نیز باشد. کولر گازی اکسنت Accent گری Gree مجهز به تمام جدیدترین تکنولوژی ها برای ارائه بیشترین راحتی، قدرت، قابلیت اطمینان و کارایی می باشد.

کولر گازی گری اکسنت ۳۰۰۰۰ BTU بزرگ ترین ظرفیت این مدل کولر گازی می باشد که برای محیطی با مساحت ۶۰ تا ۹۰ متر مناسب است. با دو عملکرد سرد و گرم در فصل های زمستان و تابستان می توانید از آن استفاده کنید و به دمای مورد نظر خود برسید. موتور روتاری و گازمبرد R410a دست در دست هم گذاشته اند و با قدرت هر چه تمام تر عملکرد اسپلیت را بالا برده اند همچنین در مصرف زیاد انرژی جلوگیری می کنند.

طراحی زیبای هر محصول ارتباط مستقیم با خوش فروش بودن آن در بازار دارد، از این رو تمام برندهای سازنده اسپلیت می کوشند تا با تولید محصولی با کیفیت و در عین حال زیبا بتواند از فروش فوق العاده ای در بازار برخوردار باشد. کولر گازی گری اکسنت ۳۰۰۰۰ BTU از جمله اسپلیت هایی است که از دو قسمت پونیت خارجی و پونیت داخلی تشکیل شده است. همان طور که از اسم آن ها مشخص است یونیت یا همان پنل خارجی در بیرون از محیط و در فضای باز قرار داده می شود.

اسپلیت های گری با مصرف مناسب و گاز  اینورتر ۴۱۰  به آن دسته از کولر گازی ها گفته میشود که در سیستم مبرد آنها از گاز R410a استفاده شده باشد  کولرگازی کم مصرف گری اکسنت یکی از مناسب ترین گزینه ها در خرید با صرف هزینه پایین می باشد .

این کولر گازی گری به موتور روتاری از نوع T3 مجهز شده است که برای مناطق گرم و حاره ای از راندمان بسیار بالایی برخوردار می باشد. این سیستم تهویه مطبوع گری از نوع کولر گازی های سرد و گرم است که به لطف آن برای تمامی روزهای سال به عنوان سیستم سرمایشی و گرمایشی می توان از آن بهره برد.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

30000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

ندارد

گاز مبرد

R410a

محدوده عملکرد دمایی

T1 (متوسط)

اینورتر DC

ندارد

نمایشگر دیجیتال روی پنل

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۳۰۰۰۰ مدل accent”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *