کولرگازی گری ۳۰۰۰۰ مدل GWH اینورتر دار

Gree Split 30000 Model GWH with inverter

41,900,000 تومان

  • محدوده عملکرد دمایی T1
  • ظرفیت عملکرد 36000
  • دارای اینورتر DC
  • مجهز به نمایشگر دیجیتال
  • قدرت پرتاب 15 تا 20 متر
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی گری پلاسمای منفی و مثبت را آزاد می کند و هوایی ضدعفونی شده و بدون بو را فراهم می کند و فضایی تازه و سالم را در محیط داخلی ایجاد می کند. باعث جذب مونوکسید نیتروژن سیگار در محیط و حذف بوی بد ناشی از توالت و کف خیس ، حیوانات خانگی و زباله های خانگی می شود.

هنگامی که مشغول تماشای تلویزیون و یا در حال استراحت هستید ، عملکرد کولر گازی برای حفظ درجه حرارت ثابت کار می کند. Ifeel این موقعیت ها را با روش های درست شناسایی و کاهش می دهد.

با استفاده از سنسورهایی با تکنولوژی بالا و برنامه های کنترل دقیق ، شرایط اتاق را تجزیه و تحلیل می کند و قدرت سرمایش و گرمایش را متناسب با آن تنظیم می کند. این کولر گازی به اندازه ای هوشمند است که می تواند با مکان یابی و تشخیص فعالیت صرفه جویی در مصرف انرژی بهتری به شما ارائه دهد.

کولرگازی گری ۳۰۰۰۰ مدل GWH نمونه‌ای از کولرگازی های سرد و گرم شرکت گری با موتور T3 و گاز R410 است که توانسته طرفداران زیادی را از آن خود کند. این مدل را باید به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات برند GREE کولر گازی گری معرفی کنیم. موتورهای T3 به گونه‌ای طراحی شده‌اند که محدوده‌های فشار و دمای بالاتری را تحمل کنند.

قابلیت اتصال کولر گازی گری ۳۰۰۰۰ مدل GWH به وای فای یکی از امکانات فوق‌ العاده آن است که باعث شده این کولر گازی گری ۳۰ هزار مدل GWH به عنوان یک محصول مدرن در بازار شناخته شود. کاربران به کمک این ویژگی می توانند دستگاه مورد استفاده خود را از راه دور کنترل و مدیریت کنند.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

36000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410a

محدوده عملکرد دمایی

T1

اینورتر DC

دارد

نمایشگر دیجیتال روی پنل

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۳۰۰۰۰ مدل GWH اینورتر دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *