کولرگازی گری ۳۰۰۰۰ مدل s4matic سری H

Gree Split 30000 Model s4matic series H

40,900,000 تومان

  • کارکرد سرمایشی و گرمایشی
  • متراژ قابل پوشش 75 الی 90 مترمربع
  • دارای موتور قدرتمند روتاری
  • عملکرد پنج حالته
  • مجهز به نمایشگر دیجیتالی مخفی
  • تولید همزمان سرما و گرما
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی گری S4 Matic 30000 J30H1 مدل یک سیستم تهویه مطبوع تک فاز با ظرفیت ۳۰۰۰۰BTU می باشد که برای محیط هایی با مساحت ۷۵ الی ۹۰ متر مربعی بسیار مناسب می باشد. این مدل از کولر گازی گری به یک عدد موتور روتاری T3 مجهز شده است که به لطف آن بالاترین بازدهی را در هر نوع شرایط آب و هوایی از خود نشان خواهد داد.

قلب تپنده این اسپلیت ۳۰۰۰۰ اس فور ماتیک S4 – matic دارای کمپرسور قوی روتاری دارای محدوده دمایی T3 می باشد که در زیر دمای ۵۹ درجه سانتی گراد عملکرد مفیدی را در کولر گازی نشان می دهد و میزان خنک کنندگی قابلی را در اختیار خریدار قرار می دهد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های کولر گازی گری ۳۰۰۰۰ بدون اینورتر مدل S4 – matic، موتور بزرگ سری H آن است. این موتور با توان بالا و عملکرد بهینه، توانایی سرمایش فضاهای بزرگ را با کارایی بالا دارد. به لطف موتور بزرگ سری H، این کولر گازی قادر است به طور سریع و مؤثر هوای فضا را سرمایش دهد و برای محیط‌های بزرگی مانند سالن‌ها، اتاق‌های بزرگ و فضاهای تجاری مناسب باشد.

در کولر گازی گری ۳۰۰۰۰ اس فور ماتیک S4 – matic می توانید پرتاب باد را بسته به نیاز خود کنترل کنید که در صورت داشتن مهمان و یا بزرگ بودن فضا می توانید پرتاب باد دستگاه را روی بیشترین حالت بگذارید و از سرمادهی آن لذت ببرید.

یکی از دغدغه های ما انسان ها انتخاب کولر گازی با قدرتی مناسب می باشد. خوشبختانه کمپانی گری یکی از معدود کمپانی های است که دستگاه هایی با ظرفیت های مختلفی طراحی کرده است که دست کاربران را باز نگه داشته است که بتوانند هر نوعی را که دوست دارند را انتخاب کنند.

این محصول بی نظیر از قدرت ۳۰۰۰۰ BTU/h برخوردار می باشد که قدرتی عالی برای سرمایش و عملکرد گرمایشی آن می باشد. این محصول برای مکان های با متراژ ۶۰ متر به بالا بسیار عالی بوده و بازدهی بسیار خوبی دارد.

کولر گازی گری ۳۰۰۰۰ سری S4 Matic از دو بخش اصلی و مجزا از هم تشکیل شده است. بخش از این کولر گازی گری سری S4 Matic در خارج از ساختمان نصب خواهد به همین دلیل آن را یونیت خارجی می نامند. این بخش اجزای بسیار مهم و کاربردی را که در میزان کارایی و بهره‌وری سیستم تهویه مطبوع تاثیر گذارند را در خود جای داده است.

بخش خروجی هوای در پنل داخلی کولر گازی S4 Matic 30000 گری به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. این بخش هوا را در چهار جهت بالا، پایین، چپ و راست توزیع خواهد کرد که تاثیر بسیار زیادی از به گردش درآمدن هوا در محیط خواهد کرد.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

30000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

ندارد

گاز مبرد

R410a

محدوده عملکرد دمایی

T3 (بالا)

اینورتر DC

ندارد

نمایشگر دیجیتال روی پنل

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۳۰۰۰۰ مدل s4matic سری H”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *