کولرگازی گری ۳۶۰۰۰ مدل GWH اینورتر دار

Gree Split 36000 Model GWH with inverter

56,800,000 تومان

  • ظرفیت عملکرد 36000
  • محدوده عملکرد دمایی T1
  • دارای اینورتر DC
  • قابلیت سرمایش و گرمایش
  • سنسور تنظیم خودکار دما محیط
  • متراژ قابل پوشش 90 الی 130 مترمربع
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی دیواری گری در ظرفیتهای مختلف و به صورت اینورتر دار و بدون اینورتر ساخته شده اند. یکی از بهترین آن ها کولر گازی ۳۶۰۰۰ اینورتر دار میباشد. این کولر گازی مناسب برای اتاق های با متراژ۱۱۰تا ۱۳۰ متر مربع است. همچنین از نوع کولر گازی های دو عملکرد سرد و گرم است.

کولر گازی گری لومو ۳۶۰۰۰ اینورتر مدل GWH36D یک سیستم تهویه مطبوع با ظرفیت ۳۶۰۰۰BTU است که قادر است مساحت حدودی ۹۰ الی ۱۳۰ متری را پوشش دهد. برای این مدل از کولر گازی گری یک موتور روتاری از نوع T3 در نظر گرفته شده است که به لطف آن در هر شرایط آب و هوایی بالاترین بازدهی را داشته باشد.

سرمایش یا گرمایش با فناوری ابتکاری اینورتر در گری مصرف بسیار پایین را امکان پذیر می کند. کولر گازی گری با کنترل دما و رطوبت کیفیت آب و هوای داخل منزل را تضمین می کند. علاوه بر این ، تهویه مطبوع گری به لطف برچسب انرژی A ، ایده آل برای هزینه های شما می باشد

مصرف برق کم و بی صدا بودن از مزیت های کمپرسور روتاری هستند. افرادی که در مناطق با آب و هوای گرمسیری زندگی می کنند میتوانند این کولر گازی ۳۶۰۰۰ اینورتر را با خیال راحت خریداری نمایند. به عبارت بهتر کولر گازی گری مورد بحث ما برای کلاس آب و هوایی T3 ساخته شده است.

یونیت خارجی همان بخش از سیستم تهویه مطبوع است که در خارج از ساختمان نصب و راه اندازی خواهد شد. این بخش اصلی ترین اجزای کولر گازی را شامل خواهد شد که در میزان کارایی و بهره وری آن تاثیر بسیار زیادی دارد. مهمترین جزو این بخش را می توان کمپرسور دانست که در عملکرد سیستم نقش بسیار مهمی را برعهده دارد. یونیت خارجی هوای مورد نیاز را تولید و به بخش داخلی انتقال خواهد داد.

نصب کولر گازی گری در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

36000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری تک پانل

ابعاد

50*71 سانتی متر

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410a

محدوده عملکرد دمایی

T1

اینورتر DC

دارد

نمایشگر دیجیتال روی پنل

دارد

لوله فابریک

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری ۳۶۰۰۰ مدل GWH اینورتر دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *