کولرگازی ۱۲۰۰۰ زانتی اینورتر

Zaneti Split 12000 inverter

  • رتبه انرژی +A
  • پرتاب باد بسیار بالا
  • راندمان بالا در زمان اوج گرما
  • پرتاب باد چهار جهته
  • استفاده از گازR410A
  • اواپراتور و کندانسور طلایی
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی زانتی ۱۲۰۰۰ اینورتر (T1) سرد و گرم مدل ZTSD-12HD1RAPA یکی از پر مصرف‌ترین محصولات شرکت زانتی است. این محصول با همکاری کشور چین مونتاژ و صادر می‌شود، اما ساخت آن از کشور ایتالیا به دست می‌آید. این کولر گازی زانتی از ویژگی‌های سرمایشی و گرمایشی برخوردار است که طی تمامی فصول سال می‌تواند استفاده شود و شما را از نیاز به سیستم گرمایشی معمولی در زمستان راحت می‌کند.

خصوصیات فنی کولرها تاثیر زیادی در نحوه عملکرد آنها دارد به این صورت که هر محصول ویژگی‌های منحصر به فرد خود را می‌تواند داشته باشد. کولر گازی زانتی ۱۲۰۰۰ اینورتر از کمپرسوری بسیار با کیفیت ساخته شده است که کمپانی ژاپنی GMCC سازنده اصلی آن است. کمپرسورها قلب کولر گازی هستند و بدون وجود آنها دستگاه کاربردی نخواهد داشت.

کولر گازی اینورتر زانتی مدل ZTSD-۱۲HD۱RAPA یکی از بروز ترین محصولات شرکت زانتی می باشد که با وجود ظاهر بسار مناسب ، کاربردی و زیبا همچنین کیفیت و بازدهی بسیار مناسب هرمخاطب و کاربری را به خود جلب میکند.

این کولر گازی دیواری زانتی دارای ابعاد کوچک و حجم کمی است که در صورت نصب در درون ساختمان و همچنین بر روی دیوار مورد نظر و در نقطه مسلط به محیط نصب می شود و علاوه بر عدم اشغال فضای محیط موجب می گردد محیط به شکل کاملا مطلوبی سرد و یا گرم شود.

مزایای استفاده از این کولر گازی اینورتر ۱۲۰۰۰ زانتی شامل صرفه جویی تا ۶۰ درصد در مصرف انرژی است، که به عبارتی بهبودی چشمگیر در مصرف انرژی نسبت به کولرهای سنتی دارد. به این دلیل، این کولر گازی جزو دستگاه‌های کم مصرف با رده انرژی A+ به شمار می‌رود.

نصب کولر گازی زانتی در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

12000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی ۱۲۰۰۰ زانتی اینورتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *