کولرگازی ۱۲۰۰۰ زانتی روتاری

Zaneti Split 12000 Rotary

25,000,000 تومان

  • رتبه انرژی A
  • پرتاب باد بسیار بالا
  • راندمان بالا در زمان اوج گرما
  • صرفه جویی در مصرف برق
  • پرتاب باد چهار جهته
  • مقاوم در برابر خوردگی
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی زانتی ۱۲۰۰۰ اینورتر (T1) سرد و گرم مدل ZTSD-12HD1RAPA یکی از پر مصرف‌ترین محصولات شرکت زانتی است. این محصول با همکاری کشور چین مونتاژ و صادر می‌شود، اما ساخت آن از کشور ایتالیا به دست می‌آید. این کولر گازی زانتی از ویژگی‌های سرمایشی و گرمایشی برخوردار است که طی تمامی فصول سال می‌تواند استفاده شود و شما را از نیاز به سیستم گرمایشی معمولی در زمستان راحت می‌کند.

کولرهای گازی زانتی دارای طراحی منحصر به فرد و جذابیت بالایی هستند. شرکت زانتی با تجدید نظر در طراحی کولرهای خود، تغییراتی را در مدل‌های مختلف ایجاد کرده است.یکی از مدل‌های طراحی شده توسط زانتی، کولر دور ثابت سرمایشی و گرمایشی با مدل ZMSB است. این کولر دارای یک پنل سفید صدفی و موتور بزرگ است و در سایزهای ۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ تولید می‌شود. پرتاب باد در این سری به صورت چهار طرفه است و همه فضا را پوشش می‌دهد.

کولر گازی زانتی با گاز مبرد آر R410 و داشتن گرید انرژی b  توانسته محبوبیت زیادی را در بین مصرف‌ کنندگان به دست آورد. اما دلیل این موضوع طراحی زیبای یونیت داخلی و همچنین طراحی زیبای یونیت خارجی می باشد.

این دستگاه قابلیت سرمایش و گرمایش را در دماهای مختلف که در فصل زمستان قابلیت گرمایش تا دمای منفی ۱۰ درجه را دارا می باشد این به این معناست که  دمای محیط بیرون به منفی ۱۰ درجه رسید این دستگاه به راحتی می‌تواند گرمایش محیط داخلی را تامین کند اما بعد از منفی ۱۰ درجه اتفاقی می‌افتد راندمان دستگاه تحت تاثیر قرار گرفته و گرمایش محیط کمتر می شود.

نصب کولر گازی زانتی در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

12000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی ۱۲۰۰۰ زانتی روتاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *