کولرگازی ۱۸۰۰۰ زانتی اینورتر

Zaneti Split 18000 inverter

27,000,000 تومان

  • خنک کنندگی سریع محیط
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • مناسب آب و هوای معتدل
  • نوع کمپرسور روتاری
  • راندمان بالا در زمان اوج گرما
  • موقعیت نصب دستگاه دیواری
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی زانتی ۱۸۰۰۰ اینورتر (T1) سرد و گرم مدل ZTSD-18HD1RAPA محصولی بسیار کم مصرف از کمپانی زانتی است که توانسته فروش خوبی در بازار کولرهای گازی داشته باشد. این محصول با توجه به کیفیتی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و حتی در پایین آوردن هزینه‌ها به خریدار کمک می‌کند. کولر گازی های برند زانتی مونتاژ شده چین است که دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی بوده که برای فصول مختلف سال کاربردی خواهد بود.

مشخصات فنی از جمله قابلیت‌هایی است که هنگام خرید کولر گازی باید به آنها توجه ویژه‌ایی شود. هر خریدار ممکن است نیازهای متفاتی داشته باشد که البته فروشگاه سرما گرما با ارائه خدمات مشاوره به صورت رایگان قادر به راهنمایی خریداران خواهد بود.

مزایای کولر گازی ۱۸ هزار زانتی مدل ZMSD-18HO1RAIA با ظرفیت مناسب، گاز R410a، مصرف برق کم، کمپرسور روتاری، قابلیت‌های متنوع، طراحی زیبا و گارانتی ۵ ساله، انتخابی ایده‌آل برای خنک کردن فضاهای تا ۵۰ متر مربع در فصول گرم سال است.

محصول دارای ریموت کنترل است که شامل یک سری کلید کاربردی برای فرمان دادن به دستگاه خواهد بود. حالت خواب یکی از کلیدهای کاربردی بر روی ریموت است که باعث می‌شود کاربر در هنگام استراحت آرامش خاصی را تجربه نماید و دستگاه به طور خودکار اقدام به پایین آوردن دما در حالت سرمایش نماید.

نصب کولر گازی زانتی در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

18000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی ۱۸۰۰۰ زانتی اینورتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *