کولرگازی ۱۸۰۰۰ زانتی تروپیکال

Zaneti Split 18000 tropical

27,000,000 تومان

  • پرتاب باد بسیار بالا
  • رده مصرف انرژی A
  • راندمان بالا در زمان اوج گرما
  • صرفه جویی در مصرف برق
  • قابلیت سرمایش و گرمایش
  • مقاوم در برابر خوردگی
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی (اسپلیت) زانتی ۱۸۰۰۰ تروپیکال دورثابت سرد و گرم مدل ZMSD-18HO3RAAA دارای ظرفیت سرمایشی و گرمایشی ۱۸۰۰۰ (بی تی یو بر ساعت) می باشد. کولر گازی زانتی دارای کمپرسوری از نوع تروپیکال روتاری بوده و به علاوه باعث کاهش مصرف انرژی می شود. گاز مبرد در این کولر گازی از نوع گاز R410A بوده که این گاز سازگار با محیط زیست می باشد.

کولر گازی زانتی ۱۸۰۰۰ مدل ZMSD یک محصول پرطرفدار و کاربردی است که برای مکانهایی با متراژ متوسط طراحی شده است. این کولر گازی قابلیت سرمایش و گرمایش را دارا می باشد. این محصول به همکاری مشترک دو کشور تایلند و چین برای تولید و عرضه توسط کمپانی زانتی توسعه یافته است.

کولر گازی (اسپلیت) زانتی ۱۸۰۰۰ تروپیکال دورثابت سرد و گرم  مدل ZTSD-18HO3RAPA دارای هوادهی داخلی (کم/متوسط/زیاد) به میزان ۸۰۰ (مترمکعب بر ساعت) و میزان صدا داخلی (کم/متوسط/زیاد) برابر با ۳۸/۴۴/۴۷ (دسیبل) و میزان صدای خارجی ۵۷ دسیبل، پرتاب باد بسیار بالا، راندمان بالا در زمان اوج گرما و صدای فوق العاده کم هنگام کارکرد می باشد.

کولر گازی تروپیکال ۱۸۰۰۰ زانتی ZMSD-18HO3RAAA دارای ظرفیت سرمایشی و گرمایشی ۱۸۰۰۰ (بی تی یو بر ساعت) می باشد. کولر گازی زانتی دارای کمپرسوری از نوع تروپیکال روتاری بوده و به علاوه باعث کاهش مصرف انرژی می گردد. گاز مبرد در این کولر گازی از نوع گاز R410A بوده و گاز سازگار با محیط زیست می باشد. این محصول مجهز به سیستم Auto Restart است.

نصب کولر گازی زانتی در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

18000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی ۱۸۰۰۰ زانتی تروپیکال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *