کولرگازی ۲۴۰۰۰ زانتی اینورتر

Zaneti Split 24000 inverter

  • پرتاب باد بسیار بالا
  • راندمان بالا در زمان اوج گرما
  • صدای فوق العاده کم
  • پرتاب باد چهار جهته
  • استفاده از گازR410A
  • افزایش طول عمر دستگاه
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی ۲۴ هزار اینورتر زانتی، محصولی ایده‌آل برای خنک کردن فضاهای متوسط تا ۴۵ متر مربع است. این کولر گازی با بهره‌گیری از تکنولوژی اینورتر، مصرف انرژی را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و آن را به انتخابی مقرون به صرفه برای خنک کردن منزل یا محل کار شما تبدیل می‌کند.

کولر گازی زانتی ۲۴۰۰۰ اینورتر T1 سرد و گرم مدل ZTSD-24HD1RAPA از جمله محصولات قدرتمند و کم مصرف برای مناطق معتدل است که توسط کمپانی زانتی تولید و عرضه می‌شود؛ این محصول مونتاژ شده کشور چین است و با توجه به تاسیس کوتاه مدت کمپانی زانتی باید بگوییم که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در خصوص پنل خارجی باید بگوییم که وزن کمپرسور تعبیه شده در این پنل حدود ۵۲ کیلوگرم است. این پنل محافظی برای قطعات کولر گازی است که در خارج از ساختمان نصب می‌شود.

حالت تمیز کننده خودکار نیز می‌تواند کاربر را از سرویس مداوم دستگاه بی نیاز نماید. حالت فن نیز در روزهایی که نیاز به کار کردن موتورگازی نیست می‌تواند تهویه محیط را به خوبی انجام دهد. حالت توربو نیز در این دستگاه می‌تواند یک قابلیت مثبت باشد.

حالت I FEEL نیز ویژگی بسیار مهمی است که قادر است دمای محیط را تشخیص دهد و با توجه به دمای محیط؛ دمای کولر را تنظیم نماید این عمل با استفاده از سنسورهایی تعبیه شده در دستگاه انجام می‌گیرد.

کولر گازی ۲۴ هزار اینورتر زانتی با بهره‌گیری از تکنولوژی اینورتر، مصرف انرژی را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و آن را به انتخابی مقرون به صرفه برای خنک کردن منزل یا محل کار شما تبدیل می‌کند. این کولر گازی با ظرفیت ۲۴۰۰۰ BTU/h، می‌تواند به سرعت فضاهای متوسط را خنک کند و دمای مطبوع را برای شما به ارمغان بیاورد.

نصب کولر گازی زانتی در تهران

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

24000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع کمپرسور

روتاری

کشور سازنده

چین

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

دارد

گاز مبرد

R410

حالت توربو

دارد

لوله فابریک

دارد

ریموت کنترل

دارد

گارانتی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی ۲۴۰۰۰ زانتی اینورتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *